Lagerhaus presenterer jul 2017

Lagerhaus presenterer jul 2017

I julens kolleksjon fra Lagerhaus finner man alt man trenger for å skape forventninger til en av årets største høytider. Festlig juletrepynt, glitrende girlandere, gavebokser i julens trendfarger, stearinlys i ulike varianter og klassisk julebelysning er noen av produktene i kolleksjonen.

Trenden 2017 er hvit og grønn med iskalde trykk som er inspirert av naturen. I år dekorerer man gjerne med gjennomsiktig glass og kombinerer med rustikt smijern. Blant Lagerhaus' produkter ser vi også mer tradisjonelle trykk og motiver. Polkagrismønstrede trykk i kombinasjon med hjerter gir den tradisjonelle innrammingen, men som alltid legger Lagerhaus til sin egen unike vri.

- I år harden klassiske fjasete amerikanske julegenseren vært inspirasjon til både pynt, gaveesker og gavepapir.Hvem blir vel ikke ekstra glad av slike mønstre og former?sier Maria Engman, markedssjef i Lagerhaus.

I Lagerhaus' julekolleksjon finner man julenyhetene man trenger til pepperkakebakingen, julegløggen og julemiddagen, blant annet julebelysning, pynt og trendy innredningsdetaljer.

– Og alt av gaveesker og gavepapir er selvfølgelig laget av bærekraftige materialer. Se etter den kloke uglen vår på nett og i butikken, for den viser veien til våre produkter som er merket med «et klokere valg», fortsetter Maria.

Tjuvstarten på julen hos Lagerhaus starter torsdag 26. oktober.

Klikk her for å komme til Lagerhaus-bildebanken, hvor du kan laste ned høyoppløste miljø- og produktbilder.

Emner

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 35 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.