Læringsverkstedet og barnehagedebatten

Læringsverkstedet og barnehagedebatten

Styrer Guro Kjersheim Skogen ved barnehagen Læringsverkstedet Ervika i Bjugn inviterer i leserinnlegget i Fosna-Folket avis kritiske politikere og journalister til å komme og tilbringe en dag i barnehagen.
Les innlegget her.

Linda Therese Griffiths som er Styrer, Læringsverkstedet Folkeparken barnehage, Dal har i sitt leserinnlegg i Romerikes Blad ønsket om å øke kunnskapen om private barnehager.
Les innlegget her.

Pedagogisk leder i Læringsverkstedet DoReMi Halden, Linda Sæther har skrevet et leserinnlegg i Moss Avis hvor hun forteller om sin opplevelse av debatten rundt private barnehager.
Les innlegget her.

VG skrev om våre eiere Randi og Hans Jacob Sundby mars 2019. «Sa opp jobben - bygde milliardbedrift: – Det var flere som advarte oss»
Les avisartikkelen her.

Læringsverkstedet eies og drives av pedagoger.

Vi har 5 000 ansatte som jobber med de viktigste verdiene som finnes, nemlig barn. Vårt mål er å få disse verdiene til å vokse – i kunnskap og mestring, i trygghet og empati. Med snart 200 barnehager og til sammen 15 000 barn i våre barnehager, er Læringsverkstedet en av Norges største private barnehageeiere.

Trude Sydtangen

Pressekontakt Leder for Barnehagedrift 41538018

Vi får verdens viktigste verdier til å vokse!

Læringsverkstedet er skapt og eid av pedagoger.
Vi skal få verdens viktigste verdier til å vokse. Først og fremst barna i våre barnehager, men også foreldre/foresatte og de som jobber hos oss.
Vi åpnet vår første barnehage i Kristiansand i 2003. Nå har vi blitt et nasjonalt fellesskap og har mange tusen barn i våre barnehager. Målet vårt er å bli både flere og bedre. Mange spør oss hvor mange barnehager vi ønsker å drifte. Da svarer vi med følgende spørsmål: Hvor mange barn trenger å høre at de er verdifulle?

Randi og Hans Jacob Sundby, eiere

Læringsverkstedet