Glem myke pakker: Julegavetips fra LG for hele familien

Glem myke pakker: Julegavetips fra LG for hele familien

Julefeiring i en ny dimensjon

Med julegaver i 3D blir dette en julefeiring familien sent vil glemme. Ta med familien på en reise inn i fremtiden i filmen Avatar eller følg Alice i Eventyrland på hennes underlige reise. Med 3D-produkter fra LG, som 3D-TVen LX950N og det 3D-tilpassede hjemmekinosystemet HX995TZ, får du både lekker design og funksjoner som internettilgang, prisbelønt bildekvalitet, dokking for iPod og iPhone og teknologi som reduserer antall ledninger. Som bonus får du også samlet familien hele julehelgen.

3D-TV LG LX950N:

47-tommer: Veil. 20 999 NOK inkl mva

55-tommer: Veil. 26 999 NOK inkl mva

3D-hjemmekinosystem HX995TZ : Veil.9 499 NOK inkl mva

Mobil til tenåringen...

Har du en tenåring hjemme som knapt vil tilbringe julaften med familien? Tenåringer sammenligner julegaver med vennene sine – så sørg for å gi dem en mobil å skryte av. Optimus One er blant de første mobilene som lanseres med Android 2.2. Dette er den siste versjonen av Android-plattformen og den gir to til tre ganger raskere surfing og lasting av websider, samt opptil fem ganger raskere håndtering av applikasjoner. Ikke bli overrasket om mobilen holder tenåringen i ånde hele julen, på jakt etter nye applikasjoner eller de beste Google-funksjonene.

LG Optimus One: Veil. 2 200 NOK inkl mva

...og til den som bruker mobilen i jobben

Optimus 7 er basert på Windows Phone 7 og gjør det lettere for far, mor, tante eller bror å jobbe effektivt, blant annet med en god e-postsynkronisering og støtte for Microsoft Office. Med funksjonen Play To kan du trådløst sende innhold som bilder, filmer eller musikk til eksempelvis en TV eller et hjemmekinosystem.Optimus 7 har i tillegg gode funksjoner for nettverksbygging og for å holde kontakten med familie og venner, også etter at julefeiringen er overstått.

Tilgjengelig i butikk fra november.

LG Optimus 7: Veil. 5 000 NOK inkl mva

Frigjør tid med ny vaskemaskin

Gi familien mer fritid til jul. LGs nye vaskemaskin med 11-kilos kapasitet gjør det enklere å håndtere store mengder skittent tøy. Store vinterklær, tepper og dyner er en enkel match for LGs Bigin F1443KD. Maskinen håndterer nesten dobbelt så mye vask som en vanlig vaskemaskin – uten å ta opp mer plass hjemme. Halver tiden du bruker på vask i julen, og tilbring mer tid med familien.

Vaskemaskin LG Bigin F1443KD: Veil. 10 995 NOK inkl mva

Spillskjerm i 3D for rolige romjulsdager

Gjør spillentusiasten fornøyd med LG W2363D. Dette er en fet spillskjerm med ytelse og funksjoner som vil innfri alle ønsker. Knivskarpe bilder og mulighet for å vise innhold i 3D gjør dette til den perfekte gaven for alle spillfantaster. Men kanskje risikerer du å ikke se mer til dem denne julen...

3D-spillskjerm LG W2363D: Veil. 2 990 NOK inkl mva

Hvis dere ønsker mer informasjon, vennligst kontakt:

Susanne Persson

Box 83, 164 94 Kista
Mobil: +46 (0)70 969 46 06
E-post: susanne.persson@lge.com

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en av verdens største leverandører og en innovatør innenfor hjemmeelektronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon med over 80 000 ansatte i 115 selskaper verden rundt. Den globale omsetningen i 2009 utgjorde USD 43,4 milliarder. LG Electronics består av fem forretningsenheter: Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions og Mobile Communications. LG Electronics er også en av verdens største produsenter av skjermer til flat-tv, audio- og videoprodukter, mobiltelefoner, klimaanlegg og vaskemaskiner.

Siden oktober 1999 har LG Electronics også vært representert i Norden. For mer informasjon besøk www.lg.com.

Amelia Saeroum Lee

Pressekontakt PR-kontakt

LG Electronics er en av verdens største leverandører og en innovatør innenfor hjemmeelek-tronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon. Gjennom 117 selskap verden rundt, omsatte LG globalt for 49 milliarder USD i 2011. LG består av fire forretningsområder; Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en av verdens største produsenter av flat-TV, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og kjøleskap.