LG presenterer to nye produkter i deres eksklusive SIGNATURE-serie

LG presenterer to nye produkter i deres eksklusive SIGNATURE-serie

LG Electronics byr på to nye innovasjoner i sin premium-serie SIGNATURE. Vinskapet LG Signature Wine Cellar er enhver vinelskers drøm, som med sine smarte funksjoner legger alt til rette for optimal lagring av dine favorittviner. LG Signature OLED ZX er på sin side den ultimate TV-en for deg som ønsker et møbel som pryder hjemmet ditt og en seeropplevelse i verdensklasse.

LG SIGNATURE Wine Cellar
Det nye vinskapet LG Signature Wine Cellar gir deg opplevelsen av å ha din egen vingård midt i hjemmet. Vinskapet har tre soner, hvor du i hver av dem kan justere temperaturen til å være mellom 5 og 18 grader. Slik kan du finne den perfekte temperaturen til dine drikkevarer, enten du oppbevarer rødvin, hvitvin eller champagne.

Med InstaView™-funksjonen kan du med to enkle kakk på glassdøren gjøre den transparent, slik at du kan observere vinsamlingen din uten å åpne skapdøren. LG Signature Wine Cellar er også koblet til Wi-Fi, noe som muliggjør en rekke andre unike og innovative funksjoner som både tar vare på vinen din og gir en behagelig brukeropplevelse.

Lagring
Med en lineær kompressor har vinskapet vibrasjonskontrollteknologi, som gir de beste lagringsforholdene for favorittvinene dine. I kombinasjon med den optimaliserte bevaringsteknologien kan vinskapet minimere temperaturendringer samt sørge for riktig fuktighet. Skapdøren har også tre lag med svart speilglass som forhindrer at flaskene eksponeres for UV-lys.

Brukervennlighet
Vinskapet har dog mer enn god bevaringsteknologi. Det tilbyr også funksjoner som er praktiske for brukeren og som gjør hverdagen til vinelskere enklere. Under skapet har du en flerfunksjonell skuff, som kan brukes enten som kjøleskap eller fryser for oppbevaring av mat eller drikke.

Skuffen har også Auto Lift-Drawer™-teknologi, som gjør at den automatisk løftes opp når du åpner den. For å åpne skuffen trenger du bare å bruke føttene til å trykke på hologram-knappene på gulvet, så åpner den seg automatisk. Om du vil ha det enda enklere kan du bruke stemmekommando til å åpne døren, noe som er mulig ved hjelp av ThinQ®-teknologi.

Les mer om LG SIGNATURE Wine Cellar her.

LG SIGNATURE OLED ZX, 8K Gallery Design TV
Denne ekstremt slanke og kunstinspirerte TV-en har perfekte linjer, rammeløst design og i praksis ingen avstand mellom vegg og TV. I tillegg får du en fantastisk seeropplevelse med 8K-oppløsning. LG OLED TV-er er designet og utformet for å la innholdet på TVen stjele oppmerksomheten, samtidig som den komplementerer interiøret i hjemmet ditt – selv når den er skrudd av.

De millionene av selvopplyste piksler kan skrus av individuelt, noe som gir et perfekt sortnivå, uendelig kontrast og milliarder av rike farger. Med funksjoner som magic remote og talesøk, samt flere AI-funksjoner er det enkelt å finne frem til innholdet du vil se på. Nyt innhold fra tjenester som Disney Plus, Apple TV, HBO Nordic, Netflix, Prime Video og mer. LG Signature ZX Smart OLED TV er også utstyrt med HDMI 2.1, som gjør den klar til neste generasjons spillkonsoller som kommer denne vinteren.

Les mer om LG SIGNATURE OLED ZX, 8K Gallery Design TV her

Erik Svalberg

Nordisk produktspesialist Home Electronics +46 73 773 00 01

LG Electronics er en av verdens største leverandører og en innovatør innenfor hjemmeelek-tronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon. Gjennom 117 selskap verden rundt, omsatte LG globalt for 49 milliarder USD i 2011. LG består av fire forretningsområder; Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en av verdens største produsenter av flat-TV, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og kjøleskap.