LGs nye LED- og 3D-skjermer setter ny standard for spill og underholdning

Spillskjerm med 3D i full HD-oppløsning
Den stilfulle utformingen i kombinasjon med enestående ytelse og funksjoner gjør at W63D vekker oppmerksomhet blant spillentusiaster. W63D har et knivskarpt bilde takket være en oppdateringsfrekvens på hele 120 hertz og minimal forsinkelse (3 ms). Skjermen kan vise innhold i 3D når den er koblet til et 3D-kompatibelt grafikkort. W63D leveres i tillegg med SRS TruSurround HD, for en best mulig spillopplevelse.

Kombinert skjerm og TV med innebygget hjemmekinolyd
LGs M80-serie med LED-skjermer fungerer like bra som dataskjerm som til TV på soverommet eller på hytten. LED-teknologien gir fantastisk kontrast og en levende fargegjengivelse. Sammen med øvrige finesser, som for eksempel innebygget subwoofer (MXX80DF), surroundlyd og TV-mottaker, er M80-serien perfekt for alle typer underholdning. Serien har modeller på 20, 22 og 23 tommer, med en oppløsning på 1600x900 (20 tommer) og 1920x1080 (22 og 23 tommer).

Pris og tilgjengelighet
W63D er tilgjengelig nå, med en veiledende pris på 2990 NOK.
M80-serien er tilgjengelig nå, med følgende veiledende priser:
20 tommer: 2190 NOK
22 tommer: 2790 NOK
23 tommer: 2990 NOK

Tekniske spesifikasjoner

LG W63D

• Type: LCD
  • Størrelse: 23 tommer
  • Oppløsning: 1920x1080 (full HD)
  • Responstid: 3 ms
  • Kontrast: 70 000:1
  • Lysstyrke: 400 cd/m2
  • Synsvinkel: 170/160
  • DVI-D (med HDCP) 2xHDMI
  • SRS TruSurround HD (subwoofer MXX80DF)

LG M80-serien

• Type: LED
  • Størrelse: 20, 22 og 23 tommer
  • Responstid: 5 ms
  • Kontrast: 5 000 000:1
  • Lysstyrke: 250 cd/m2
  • Synsvinkel: 170/170
  • D-Sub, 2xHDMI, Scart, Composite, Component
  • Direkteavspilling fra USB: musikk, film og bilder
  • TV-mottaker: DVB-T, DVB-C, MPEG4
  • SRS TruSurround HD (subwoofer MXX80DF)

Hvis dere ønsker mer informasjon, vennligst kontakt:

For produktinformasjon:
Kristoffer Ejebro
Business Solutions Sales Engineer
Box 83, 164 94 Kista
Tel:  +46 (0)8 566 415 10
Mobil:  +46 (0)70 239 30 09
E-post: kristoffer.ejebro@lge.com

For øvrig informasjon:
Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista
Tel:  +46 (0)8 566 415 23
Mobil:  +46 (0)70 969 46 06
E-post: susanne.persson@lge.com

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en av verdens største leverandører og en innovatør innenfor hjemmeelektronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon med over 80 000 ansatte i 115 selskaper verden rundt. Den globale omsetningen i 2009 utgjorde USD 43,4 milliarder. LG Electronics består av fem forretningsenheter: Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions og Mobile Communications. LG Electronics er også en av verdens største produsenter av skjermer til flat-tv, audio- og videoprodukter, mobiltelefoner, klimaanlegg og vaskemaskiner.

Siden oktober 1999 har LG Electronics også vært representert i Norden. For mer informasjon besøk www.lg.com.

LG Electronics Business Solutions Company er et ledende selskap innenfor business-to-business (B2B)-området og utvikler et bredt utvalg av førsteklasses digitale produkter og løsninger som inkluderer LCD-monitorer, kommersielle skjermer, underholdning i bilen og sikkerhetssystemer. LG tilbyr unike produkter og løsninger og forutser fremtidens behov hos forretningspartnere og kunder på en smart og pålitelig måte.

Amelia Saeroum Lee

Pressekontakt PR-kontakt

LG Electronics er en av verdens største leverandører og en innovatør innenfor hjemmeelek-tronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon. Gjennom 117 selskap verden rundt, omsatte LG globalt for 49 milliarder USD i 2011. LG består av fire forretningsområder; Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en av verdens største produsenter av flat-TV, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og kjøleskap.