Lindabs sandwichpaneler tilgjengelige som BIM-objekt

Nyhet   •   sep 03, 2018 12:43 CEST

Lindab fortsetter sitt arbeid med å digitalisere sin produktlinje. Nå er deres sandwichpaneler tilgjengelig for nedlasting som BIM-objekt for Revit.

Den nye BIM-pakken inneholder Lindabs tre paneltyper Light, Base og Plus. Panelene finnes tilgjengelig som veggtyper i Revit og inneholder parametere for U-verdier, lydreduksjon og brannklasse. Brukeren kan også se informasjon om mønster, lakktype, farge, NCS-kode og RAL-nummer.

For å muliggjøre et mer detaljert og estetisk design har Lindab også inkludert over ti av deres mest brukte beslag for sandwichpaneler.

- Vi fortsetter å utvikle vårt digitale tilbud og er fornøyd med at sandwichpaneler som vi har stor forespørsel etter nå kan tilbys som BIM-objekt. Arbeidet med å digitalisere våre produktgrupper pågår kontinuerlig for å gjøre dem tilgjengelig for så mange brukere som mulig, sier Henrik Bengtsson, utviklingssjef på Lindab Profil AB.

Fra før finnes Lindabs takrennesystem, tak/veggplater, stålrigler og ventilasjonsprodukter tilgjengelig som BIM-objekt.

Alle objektene finner du via lindabs hjemmeside

Kommentarer (0)