Aarke.

Kullsyremaskinen Aarke – best i test igjen

Når New York Magazines «The Strategist» nylig testet kullsyremaskiner på det amerikanske markedet, ble det svenskdesignede Aarke som tok førsteplassen.

Vi syntes at det var fantastisk i høst når Aarke kom med på Oprahs «Favorite things»-liste i 20181, og at den nå blir kåret til den beste kullsyremaskinen på markedet av New York Magazine/The Strategist, er selvsagt utrolig gøy, sier Jonas Groth, industriselger og en av grunnleggerne av varemerket Aarke.

Kullsyremaskinen Aarke ble lansert på det svenske markedet for omtrent to år siden og har på kort tid blitt en favoritt blant designinteresserte mennesker over hele verden. Og den ble også testvinner i 2017, da TT Nyhetsbyrån undersøkte ulike kullsyremaskiner på det svenske markedet og ga Aarke poengsummen 5 av 52 .

AGA har de eksklusive salgs- og distribusjonsrettighetene for Aarke i Norge, Norden og Baltikum.

1. http://nymag.com/strategist/article/best-soda-makers-at-home.html
  2.  The Oprah Magazine, December issue, 2018
  3. TT Nyhetsbyrån: Robust og elegant – Aarke Steel har alt. 19.09.2017

Les mer på:

www.aarke.com

Unni Bekkevold

Pressekontakt Communications Manager Norway +47 912 44 006

Velkommen til Linde Gas AS!

Linde er et ledende globalt industrigass- og ingeniørselskap, som i 2021 hadde en omsetning på 31 milliarder USD (26 milliarder EURO). Vår misjon er å gjøre verden mer produktiv hver dag ved å tilby løsninger, teknologi og tjenester av høy kvalitet som hjelper våre kunder til bedre resultater, og samtidig bidrar til bærekraft og beskyttelse av planeten vår.

Selskapet betjener en rekke bransjer, herunder luftfart, kjemisk industri, næringsmiddelindustri, elektronikk, energi, helsevesen, verkstedindustri og stål og metall. Lindes industrigasser benyttes innen en rekke bruksområder, fra livreddende medisinsk oksygen og høyrene spesialgasser i elektronikkproduksjon til hydrogen for rent brensel og mye mer. Linde leverer også avanserte gassprosessløsninger, som bidrar til vekst, effektivitetsforbedringer og utslippsreduksjoner.

For mer informasjon om selskapet og dets produkter og tjenester, vennligst besøk www.linde-gas.no eller www.linde.com