Oslo bys Arkitekturpris 2014

Oslo bys Arkitekturpris 2014

LINK Landskap er nominert til Oslo bys Arkitekturpris i kategorien Byrom og park med Grorudparken.

Det er 23 kandidater til Oslo bys arkitekturpris for 2014. Den 30. september åpner utstillingen på Rådhusplassen kl. 16.00. Da vil det bli mulig å se kandidatene og bli med på avdukingen av de tre finalistene.

Oslo Brass band underholder ved åpningen og det blir korte taler ved etatsdirektør Ellen de Vibe, leder i Rådet for byarkitektur Henning Kaland og leder i byutviklingskomiteen Øystein Sjøtveit. Det er gratis adgang og ingen påmelding til utstillingen som varer til 26. oktober 2014. Den 15. oktober deles prisen ut i bystyresalen på Rådhuset.

Les mer her: Byplanoslo

Tove Lise Nordahl