BENSON BOONE TIL OSLO!

BENSON BOONE TIL OSLO!

Den amerikanske hitmakeren Benson Boone kommer til Oslo til sommeren! Vi gleder oss til at en av de fremste nye artistene på popstjernehimmelen inntar Sentrum Scene 9. juni.

Billetter i salg fredag 2. februar kl. 10.00.

Benson Boone ble først oppdaget av Imagine Dragons-frontmannen Dan Reynolds, som signerte Boone til plateselskapet sitt Night Street Records.

I 2021 slapp han breakup-balladen «Ghost Town», som genererte over 530 millioner streams, og ble hans første låt på Billboard Hot 100. Deretter fulgte han opp med «In The Stars», som ble en enda større hit. Begge singlene er å finne på den hyllede debut-EP-en Walk Me Home. I fjor slapp han EP-en Pulse, som tok det hele et stort skritt videre.

Benson Boone har nå passert 1.7 milliarder globale streams, har nettopp gitt ut den nye singelen «Beautiful Things», og har et etterlengtet debutalbum på vei. Karrieren peker bare en vei for Benson Boone!