Lysne Psykolog åpner psykologklinikk i Nydalen i mars

Lysne Psykolog åpner psykologklinikk i Nydalen i mars

Nå som pandemien begynner å avta skal mange tilbake til en ny hverdag. Gjenåpningen etter pandemien kan by på utfordringer på mange. Alle har en psykisk helse og stadig flere ønsker noen å snakke med. Mange synes det er vanskelig å finne riktig hjelp når man trenger det, og tilbudet i det offentlige er begrenset. Derfor åpner vi en ny psykologklinikk i Nydalen i mars.

Klinikken i Nydalen ligger i skjermede lokaler langs Akerselvas bredd, sentralt plassert kun få minutters gange fra Nydalen t-bane stasjon og BI. Her tilbyr vi hjelp fra erfarne psykologer og psykologspesialister som har bred erfaring og kompetanse innen psykisk helse. Vi tilbyr hjelp til voksne, barn, ungdommer og eldre.

Størst i Oslo

I tillegg til den nye klinikken i Nydalen har Lysne klinikker på Skøyen, i Gamlebyen, og i Drammen. Til sammen er vi over 60 psykologer, og vi har så langt gitt hjelp til tusenvis av klienter og gjennomført 20 000 konsultasjoner. Dette har ikke bare har en stor positiv påvirkning for den enkelte, men også for samfunnet som helhet.

Vi gjør det enkelt og trygt å gå til psykolog

Vi skal være tilgjengelig der folk ferdes, og det skal være enkelt å finne en time som passer for deg. Man finner enkelt en time på hjemmesiden, og man får raskt hjelp. Psykologene våre er erfarne og håndplukkede, slik at du kan føle deg trygg på at du får god oppfølging. Vi er her hvis du trenger noen å prate med, og det er ingen ventetid.

Aldri har det vært enklere å gå til psykolog i Oslo.

Vidar Ulset

Pressekontakt Psykologspesialist

Fremtidens psykologtjeneste i Norden

Lysne Helse er en privat helsetjeneste basert i Oslo som eies og drives av psykologer med stort hjerte for faget. Vi vet hva det vil si å jobbe som psykolog og brenner for at psykologhjelp og psykologisk kunnskap skal bli tilgjengelig for flest mulig. Alle har en psykisk helse og stadig flere ønsker hjelp fra psykolog. For å hjelpe disse best mulig tror vi psykologer trenger faglig frihet, høykompetent miljø, sterke interpersonlige egenskaper og trygge og forutsigbare rammer. Vår ambisjon er å bygge Norges ledende private tjeneste for psykisk helse.

Lysne Helse AS
Karenslyst allé 16