Ny salgsdirektør for varebil i MAN Truck & Bus Norge

MAN Truck & Bus Norge AS har ansatt Christian Mundal Hagen (42) som ny salgsdirektør for MAN TGE i Norge.

Christian Mundal Hagen kommer fra BMW Group Norge. De siste 8 årene har han hatt forskjellige stillinger i BMW, og blant annet jobbet med forretningsutvikling. Tidligere har Christian vært regionssjef i Mazda og Citroen, og jobbet med salg i LeasePlan Norge. Christian bringer med seg solid salgserfaring og erfaring fra strategi- og nettverksutvikling, spesielt innen forhandlerbasert næring i bilbransjen.

- Jeg har meget stor tro på fremtiden til MAN’s Van portefølje. Produktene våre er av svært høy kvalitet og det samme er serviceløsningene. Vårt hovedfokus fremover vil være å sette kunden i sentrum. Jeg gleder meg til å bli en del av et fantastisk salgsteam i MAN.

Christian Mundal Hagen tiltrådte stillingen 1. september i år.

Om MAN TGE

Som varebil har TGE flere størrelsesklasser, 4x4 og elektrisk drift.

Lastevolum: opptil 18,4 m³.

Lengde: mellom 5 986 mm og 7 391 mm

Høyde: mellom 2 355 mm og maksimalt 2 835 mm.

Med valgfritt tilhengerfestet kan man frakte opptil 3,5 tonn. Tillatt totalvekt er opptil 5,5 tonn.

• Transport

• varebil
  • van
  • man etge
  • man tge
  • man truck & bus norge

MAN er en av verdens ledende produsenter av lastebiler til transport og distribusjon, og den nest største lastebilprodusenten i Europa. Vi har oppnådd vår posisjon gjennom innovativ tenkning og konstant utvikling av eksisterende teknologi. Samtidig har MAN lagt vekt på et fleksibelt produktprogram, som tar hensyn til både sjåfør, bileier og miljø. Over hele verden står derfor MAN i dag for lastebiler med god komfort og sikkerhet, optimal driftsøkonomi og minimal miljøbelastning.

Claus Lindholm

Pressekontakt Head of Market Communication – Scandinavia (+45) 20 10 80 67