Stolte representanter fra Mester Grønn mottok prisen for Norges beste kundesenter. Fra venstre Ingunn Trøen, Monica Neve, Birgitte Andersen, Linda Braathen og Bente Thollefsen

Mester Grønn kåret til Norges beste kundesenter

Mester Grønn tok storeslem under kåringen av Kundeserviceprisen 2023 og vant hele tre priser; Norges beste kundesenter, Beste kundeopplevelse og Beste kundeservice.

Torsdag 27. april mottok Mester Grønn den gjeve Kundesenterprisen 2023, og kan nå kalle seg Norges beste kundesenter. Prisen deles ut hvert år, og det er andre gang Mester Grønn går av med hovedseieren, og tredje gang det ble seier i kategorien Netthandel. I tillegg gikk de til topps i kategoriene Beste kundeservice og den nye kategorien Norges beste kundeopplevelse.

Kundeserviceprisen besto i 2023 av 19 klasser med til sammen nærmere 200 deltakende selskaper, og Mester Grønn gikk helt til topps i kåringen, i hard konkurranse med store selskaper som IKEA, Maxbo, Power, Komplett, Kid Interiør og Jernia.

I juryens begrunnelse står det: "Av alle deltakerne i Kundeserviceprisen 2023 har Mester Grønn fått det høyeste gjennomsnittsresultatet. Resultatene viser at Mester Grønn leverer på et fremragende nivå, både for nye og eksisterende kunder."

Stolt og glad

- Vi er utrolig stolte av den jobben som gjøres på kundesenteret og hva de leverer hver eneste dag, sier en stolt og glad administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad.

- Vi har de siste årene jobbet på tvers av organisasjonen for virkelig å se kunden og møte kundens behov. Det er da fantastisk å vinne Kundeserviceprisen og få et bevis på at alt arbeid som er lagt ned i organisasjonen virkelig merkes av kundene våre. Dette er en lagseier som vi alle er stolte av og som gir energi til virkelig å stå på videre å bli enda bedre, avslutter Ølstad.

Mester Grønn er Norges største heleide blomsterkjede med 143 butikker fra Alta i nord til Kristiansand i sør. Vår visjon er å skape glede i alle hjem, Ved å tilby et stort utvalg av friske blomster hver dag gjennom hele året, forsøker vi å gjøre akkurat dette. Hos Mester Grønn treffer du mange blide medarbeidere, både i butikk og på telefon, som er klare til å hjelpe deg med tips og idéer, kjøp og bestillinger.

Relatert innhold