NYHET - St. Moriz selvbruningslotion!

NYHET - St. Moriz selvbruningslotion!

Kom sommeren i møte med en perfekt gyllen brunfarge!

Selvbruning med perfekt resultat til en god pris!

St. Moriz selvbruningsmousse ble lansert i Norge i 2011 og ble like etter kåret til Årets Kroppspleieprodukt i klassen bred distribusjon (Kosmetikkleverandørenes forening, Norwegian Cosmetic Awards 2012).

NYHET:

Våren 2012 ble St. Moriz selvbruningslotion lansert,  en selvbruningskrem med god konsistens som gir dyp og varig farge. Kremen har en mørk farge, som gjør det enkelt å se hvor man har påført lotion for å unngå skjolder.

St. Moriz har på kort tid blitt et av de mest omtalte og etterspurte selvbruningsmerker, og serien tar Norge med storm. Produktene er et rimelig alternativ av høy kvalitet, formulert med spesielle ingredienser som gir et umiddelbart naturlig og langvarig resultat. Resultatet er en naturlig, sunn og gyllen brungfarge uten skjolder eller striper.

Hvorfor velge St. Moriz Lotion:

• Umiddelbar selvbruning
  • Etterlater ingen skjolder
  • Langvarig resultat
  • Kan brukes i ansiktet
  • Lukter ikke
  • Lett å påføre
  • Passer til alle hudtyper

St Moriz selges hos Meny, Ultra, Vita, Cubus og Sparkjøp. Nyheten St. Moriz lotion selges hos Vita.  Anbefalt utsalgspris: 89 ,-

For mer informasjon, vennligst kontakt Marte Nordal

marte.nordal@midsona.no

Vi er Midsona Norge

Hos oss finner du et bredt utvalg av ren, økologisk mat som hjelper deg å ta sunne, gode og bærekraftige valg. Foretrekker du plantebasert, vegansk eller glutenfritt finner du også mange spennende produkter i vårt sortiment.

Vi tilbyr også produkter innen kosttilskudd, forkjølelseslindring, fordøyelse, sportsernæring, hygiene og kroppspleie, for å hjelpe deg til en sunnere og bedre hverdag.

Vi har mattrygghet og kvalitet som øverste prioritet. Vår kvalitetsavdeling jobber daglig for å sikre at du skal kunne gjøre et trygt valg når du velger våre matvarer eller helse- og velværeprodukter.

Våre varemerker finner du på apotek, i dagligvare, i helsekost/faghandel og på nett.Vi representerer merker som blant annet Helios, Urtekram Beauty, Dream, Biopharma, Atkins, Philips Avent, Friggs, Supernature, RFSU og Humble Brush.

Stina Resset

Pressekontakt Digital Coordinator PR 47844890