MILWAUKEE® LANSERER SIN LETTESTE OG MEST MOBILE BÆRBARE LAMPE PÅ STATIV

Milwaukee® er bransjens ledende leverandør av arbeidsplassbelysning, og nå utvider de sine belysningsløsninger med den nye M12™-lampen på stativ. Lampen er ideell for de som allerede bruker M12™-systemet, entreprenører og andre fagfolk som ønsker en brukervennlig bærbar løsning.

DEN FØRSTE LAMPEN PÅ STATIV I M12™-SYSTEMET LEVERER 1400 LUMEN I EN KOMPAKT STØRRELSE MED LAV VEKT SLIK AT DEN ENKELT KAN BÆRES OG SETTES OPP PÅ FÅ SEKUNDER.

M12™ lampe på stativ har et dreibart lampehode som kan forlenges opptil 1,72 m og roteres 210° vertikalt eller dreies 270° horisontalt for å lyse i høyden eller minimere skygger når den kaster lyset nedover. Når den er sammenslått, er lampen bare 0,91 m lang. Det er bare halvparten av størrelsen og vekten til Milwaukee®s ledende M18™-lamper på stativ.

Stativlampen gir kontinuerlig lys i opptil 10 timer på ett M12™ 6,0 Ah-batteri (batteriene selges separat). For en enestående belysningsopplevelse har lampen også TRUEVIEW™-teknologi. Denne avanserte LED-teknologien skaper sammen med den optiske designen en fast lysstråle, optimal fargetemperatur og ekte gjengivelse av farger og detaljer, noe som bidrar til et mer produktivt arbeidsområde.

Lampen på stativ er konstruert for krevende forhold, og den har en holdbar linse i polykarbonat som gir overlegen slitestyrke. Slagbestandige, forsterkede ben og lavt tyngdepunkt gjør stativet stabilt og hindrer lampen fra å velte.

Den nye M12 FUEL™-lampen på stativ er kompatibel med det største kompakte trådløse systemet i bransjen, og tilbyr i dag mer enn 75 løsninger fokusert på kraft, produktivitet og bærbarhet.

Spesifikasjoner:

M12™ lampe på stativ (M12 SAL-0)

• Maks lyseffekt (lumen): 1400 på High / 700 på Low
  • Maks driftstid med M12 B2: 4 timer på High / 10 timer på Low
  • Vekt med batteri: 3,4 kg

• Milwaukee®s utvalg av lamper på stativ inkluderer:
    M12™
    lampe
    M18™
    LED-lampe
    M18™
    høytytende lader
    for LED-lampe
    M18™ ONE-KEY™
    LED-lampe på stativ
    og fjernkontroll
    Modell M12-SAL-0 M18-SAL-0 M18-HSAL-0 M18 ONESAL-0
    Batterier M12 M18 M18 M18
    Nettspenning inn? Nei Nei Ja Nei
    Modi 2 3 3 3
    Lyseffekt (lumen): 1400 2000 3000 5400
    Høyde, sammenslått (m) 0,91 1,1 1,1 0,5
    Høyde, trukket ut (m) 1,72 2,2 2,15 1,65
    Vekt med batteri (kg) 3,4 7,3 8,5 9,1

Se en video som viser bruken av M12™- og M18™-lamper på stativ eller finn din nærmeste butikk på www.milwaukeetool.no

• Entreprenørskap

• lampe
    • lys
    • arbeidsbelysning
    • batterier
    • elverktøy
    • kompakt
    • arbeidslys
    • belysning
    • m12
    • m18
    • stativ
    • arbeidslampe

OM MILWAUKEE®

For over 90 år siden ble det første Milwaukee-verktøyet laget i Wisconsin, USA. Siden har Milwaukee fokusert på én ting: å produsere det beste og mest slitesterke verktøyet for profesjonelle brukere. I dag er Milwaukees navn forbundet med produkter av høy kvalitet, lang levetid og høy pålitelighet.

Hos Milwaukee er heavy duty mer enn bare en del av slagordet. Det er et løfte om å tilby det beste til profesjonelle brukere. Milwaukees ingeniører utvikler ikke bare verktøy. De utvikler verktøy som løser oppgaven bedre, raskere, sikrere og mer pålitelig.

Tobias Jönsson

Pressekontakt Trade Product Manager Milwaukee Powertools +46 702 261 906