Nyhet til travle pizzaelskere - Pizzabunn tipo 0 med surdeig

Nyhet til travle pizzaelskere - Pizzabunn tipo 0 med surdeig

Nordmenn elsker pizza, og stadig flere blir kjent med de ulike italiensk inspirerte pizzamelene. Selv i en travel hverdag er det nå rom for å kose seg med baking. Travle pizzaelskere kan nå enkelt og raskt lykkes med å lage en hjemmelaget italiensk pizza

Pizza er noe av det som bakes oftest i Norge. Møllerens pizzamel tipo 0 har på få år blitt en favoritt blant pizzabakere. Dette melet består av spesielt utvalgte kornsorter og er ekstra finmalt etter italienske kriterier.

For mange er det imidlertid vanskelig å få tid til å bake i en travel hverdag. Løsningen er da Møllerens pizzabunnmiks. Den inneholder tipo 0 mel og surdeig. Det blir en smidig deig som er lettere å kjevle. Resultatet er en «crispy» pizza med sprø skorpe.

Med dette produktet får du nok til en langpanne for hele familien, eller 4 mindre pizzabunner.

Norgesmøllene AS:

Norgesmøllene AS er et norskeid selskap, etablert for over 150 år siden. Vi er i dag en av landets ledende næringsmiddelbedrifter innenfor korn og melbaserte produkter. Under våre merkevare Møllerens og Urkraft selger vi produkter i dagligvare, til bakerier, storhusholdning og på industrimarkedet.