Spennende bakenyheter fra Møllerens.

Spennende bakenyheter fra Møllerens.

Leter du etter en unnskyldning for å unne deg noe ekstra godt? Det finnes alltid en anledning til å kose seg. Det er uendelig mange merkedager, jubileum og små ting i hverdagen som fortjener å feires. Ingen daglige seire er for små til å feires med et godt bakverk.

Møllerens Vafler

Dette er virkelig lettvint kos for alle. Til posens innhold tilsettes bare vann og smør/margarin. Hvem kan motstå en sprø og god vaffel? Møllerens Vafler er uten egg og melk slik at enda flere får muligheten til å kose seg.

Møllerens Pannekaker

Møllerens pannekaker passer til en lang rekke situasjoner gjennom dagen, til frokost, lunch, middag, dessert, på tur og til kaffekosen. Våre pannekaker er uten egg og melk slik at enda flere kan kose seg med pannekaker.

Bakenyhetene finner du i disse butikkene:

Produkt:                         Du finner produktet i disse butikkene:

Møllerens Vafler:            Rema

Møllerens Pannekaker:  Rema

Møllerens og Norgesmøllene AS:

Møllerens er merkevaren til Norgesmøllene AS og representerer over 150 år med samlet kunnskap om korn.

Helt siden 1866 har vi gjennom generasjoner jobbet med kornbaserte produkter – og all vår drift har vært basert

på det solide håndverket. Siden 1866 har vi bidratt sterkt til å spre matkunnskap og skape bakeglede i Norge og

gjort Møllerens til Norges ledende merkevare for mel-, korn-, brød- og bakeprodukter. Vi er stolte av at vi er et

norskeid selskap som bidrar til å sikre norske forbrukere kornbaserte kvalitetsprodukter.

• Ledende produsent og merkevare innenfor kornbaserte produkter til norsk bakeri, industri, storkjøkken og

dagligvare.

• 125 ansatte og en omsetning på ca.1 mrd.
  • En del av Cernova konsernet som er eiet av Felleskjøpet Agri og Stiftelsen Fritt Ord