Urkraft leverer enda mer næring til nye opplevelser!

Urkraft leverer enda mer næring til nye opplevelser!

Norgesmøllene lanserer nye gode og næringsrike Urkraft-produkter av havre som passer ypperlig til frokost, mellommåltid eller på tur.

Urkraft kjøleskapsgrøt porsjonspakke - verdens enkleste måte å lage kjøleskapsgrøt på!

Nå kommer Urkraft kjøleskapsgrøt porsjon, en ferdig «kjøleskapsgrøt» miks med blant annet havre, chia, kardemomme, kanel og vanilje. Produktet er utviklet for å minimere oppmåling, søl og tid brukt for å finne oppskrifter. Du trenger bare å blande sammen med litt melk/havredrikk og på knappe to timer har du ferdig kjøleskapsgrøt. Resultatet er en smakfull grøt proppet med smak og næring. Enklere og bedre blir det ikke.

Urkraft Havrebrød – et brød uten tilsetningsstoffer!

Urkraft havrebrød er et samarbeid med Mesterbakeren hvor vi har utviklet et brød helt uten tilsetningsstoffer. Resultatet er et supersaftig brød med masse deilig havre og spelt, full pott på brødskalaen og selvfølgelig med nøkkelhullmerket. Akkurat som når man baker brød hjemme vil det forekomme variasjoner i form og utseende, slik er det også med Urkraft havrebrød. Det er ikke lagt til noen tilsetningsstoffer eller stabilisatorer som sikrer at brødet skal se likt ut hver gang, brødet er perfekt uperfekt, akkurat som hjemmebaksten.

Urkraft Granola Spelt&Kanel - en knasende lett nyhet!

En soleklar favoritt på alle våre smakstester! Urkraft granola spelt&kanel er en litt «lettere» og luftigere granola, laget med havre og spelt, med et lite dryss av lun kanel. Smaker himmelsk med vaniljeyoghurt, men er også svært god å bare spise som snacks. Selvfølgelig laget i Norge og med nøkkelhullmerket. Den nye bestselgeren innenfor granola?

Urkraft og Norgesmøllene AS:

Urkraft er merkevaren til Norgesmøllene AS og representerer over 150 år med samlet kunnskap om korn.
Helt siden 1866 har vi gjennom generasjoner jobbet med kornbaserte produkter – og all vår drift har vært basert på det solide håndverket. Siden 1866 har vi bidratt sterkt til å spre matkunnskap og skape bakeglede i Norge og gjort Møllerens til Norges ledende merkevare for mel-, korn-, brød- og bakeprodukter. Vi er stolte
av at vi er et norskeid selskap som bidrar til å sikre norske forbrukere kornbaserte kvalitetsprodukter.

• Ledende produsent og merkevare innenfor kornbaserte produkter til norsk bakeri, industri, storkjøkken og dagligvare.
  • Ca. 125 ansatte og en omsetning på ca.1 mrd.
  • En del av Cernova konsernet som er eiet av Felleskjøpet Agri og Stiftelsen Fritt Ord

Thomas Frøyseth

Kategori- og merkevaresjef DVH 97086589