Festool SYSLITE DUO - En ny generasjon arbeidslys

Festool SYSLITE DUO - En ny generasjon arbeidslys

I stedet for å gjøre det lysere kun på ett sted lyser SYSLITE DUO opp arbeidsområdet todimensjonalt med en unik LED-konfigurasjon som gir 180° spredningsvinkel.

SYSLITE DUO lyser med hele 8000 lumen fra en lyskilde på kun 80 x 1,4 W. Dette, sammen med en nøytral farge på 5000 Kelvin (tilnærmet dagslys), gir en brilliant belysning som lyser opp store flater.

Som annet Festool-verktøy er også denne arbeidslampen svært solid og holdbar. Med støtsikre hjørner, støv- og vanntetthet (sikkerhetsklasse IP55), kontaktflater som varmes opp til maks 90 °C og 10 000 timers lysvarighet (hele 10 års normal bruk!) får du en sikker arbeidslampe som varer! For ekstra trygghet for deg som Festool-kunde kommer SYSLITE DUO selvfølgelig med Festool Service all-inclusive (3 års service inkludert).

Arbeidslampen SYSLITE DUO kan stå direkte på gulvet, henges på kroker ved hjelp av opphenget på baksiden, eller enkelt kombineres med stativet ST DUO 200, som er høydejusterbart fra 150-200 cm, for å gi arbeidslampen ideell plassering i rommet. Stativet er sammenleggbart, raskt å montere, ekstremt solid og veldig stabilt samtidig som det kun veier 5,6 kg.

Festool SYSLITE DUO kan pakkes i SYSTAINER for trygg oppbevaring og transport. Leveres med bærehåndtak, opphengsfeste, ledningsholder og en kabel på 4,9 m for ekstra stor rekkevidde.

Vi har vært i markedet i mer enn 60 år, er ca 260 ansatte og omsatte for ca NOK 770 millioner i 2016. Hovedkontoret ligger i Oslo, men Motek dekker hele landet med sine 28 butikker og ca 100 selgere. Motek fokuserer på å gi rådgivning direkte på byggeplassen og tilbyr kvalitetsmerker som blant annet Hilti, Festool og Bostitch, samt høykvalitetsprodukter under eget varemerke.

Odd Arve Rygh

Produktsjef Festool og bygningsbeslag 95179377