Motek åpner for privatmarkedet

Pressemelding   •   des 03, 2020 10:00 CET

Nå er det ikke lenger bare proffene som kan få tak i produkter fra de verdensledende kvalitetsleverandørene Hilti, Festool og Bostitch som selges hos Motek.

Motek har åpnet for privatkunder i alle sine salgskanaler etter ønske fra mange som ikke er en del av bygg- og anleggsbransjen.

Nå kan også hobbysnekkeren og verktøysentusiasten få glede av Moteks store utvalg verktøy og festemidler fra verdensledende leverandører. Merkevarene kjennetegnes av høy kvalitet, smarte funksjoner og løsninger. I de 29 butikkene som ligger fordelt over hele landet kan man prøve verktøyene før man kjøper og de ansatte hjelper også til med råd for å velge riktig verktøy. I nettbutikken finnes alt man trenger av produktinformasjon, priser, sporing av varer og mye mer.

Privatpersoner kan nå registrere seg som kunde på motek.no og starte handelen. Betalingen skjer med kort og varene kan enten leveres direkte hjem eller hentes i en av Motek sine butikker med Klikk & Hent-løsningen. Med Klikk & Hent reserverer man varene i nettbutikken og kan hente dem i butikk etter 2 timer.

Det er mange kvalitetsbevisste hobbysnekkere der ute, for etterspørselen etter produktene våre har vært stor. Vi er derfor svært fornøyde med at denne løsningen nå er på plass, sier Cato Løkka, markedsdirektør i Motek.

Kommentarer (0)

Kommentar