Med Hilti Air Cleaner får du kontroll over svevestøvet på byggeplassen.

Motek lanserer et helt nytt produkt for støvhåndtering

For å ta kontroll over svevestøvet kan du nå kjøpe Hilti Air Cleaner hos Motek.

Selv med en god støvsuger og håndtering av arbeidsstøv kan det bli hengende svevestøv i lufta i lang tid etter jobben er ferdig. Med Hilti Air Cleaner reduseres svevestøvet kraftig og bidrar til enda bedre hms og beskyttelse for alle som oppholder seg i nærheten. Ikke bare mens jobben gjøres, men også etterpå, da svevestøv kan ligge i lufta i opptil 2 uker.

I tillegg til, ikke i stedet for

Støv er helseskadelig, derfor er det viktig å ta grep for å redusere mengden støv som får fly fritt rundt. Det første steget er å koble verktøyet til en støvsuger. Hilti har mange støvsugere som lett kan kobles til verktøyet for nær støvfritt arbeid. Selv om støvsugerne gjør en kjempegod jobb, vil de fleste byggeplasser være tjent med å sette i gang Hilti Air Cleaner i tillegg. Mens støvsugeren suger opp støvet, reduserer Hilti Air Cleaner svevestøvet. Kontakt Motek for råd og veiledning rundt støvhåndtering.

Motek leverer verktøy, festemidler og tjenester til bygg- og anleggsbransjen. Dette inkluderer bransjer som næringsbygg, boligbygg, installasjon og tunneler. Våre selgere og ingeniører hjelper deg å finne de riktige produktene og gode løsninger. Motek hadde i 2020 en omsetning på over 1 milliard kroner og har over 300 ansatte. Hovedkontoret ligger i Oslo, men Motek dekker hele landet med sine 30 butikker og over 140 selgere. Motek fokuserer på å gi rådgivning direkte på byggeplassen og tilbyr kvalitetsmerker som Hilti, Festool, Bostitch og produkter under eget varemerke.

Bjørn Ramm

Produktsjef diamant, betongbehandling 90186160