NA-KD fortsetter sin vekstreise med lanseringen av en ny sminkeserie: NKD / BTY

NA-KD forstyrrer skjønnhetsindustrien ved å lansere en spennende ny sminkeserie: NKD / BTY. Konseptet er ment å konfrontere bransjenormer og ta sin plass i spissen for en voksende kategori. Dette trekket betegner merkevarens løpende forpliktelse til rask vekst og kunderelevans globalt. NKD / BTY blir tilgjengelig på na-kd.com fra 10. desember og er bare første dråpe i et utvidet sortiment.

NA-KD er et av Europas raskest voksende motemerker med en vekst fra år til år på over 100 %. I 3. kvartal 2019 hadde selskapet en netto omsetning på 130+ millioner euro. Nå utvider NA-KD sin produktportefølje ved å gå inn i en helt ny kategori: skjønnhet. NA-KD lanserer NKD / BTY i rett tid før jul, etter ønske framerkevarens sterke samfunn på 3 millioner.

Med enkle, brukervennlige produkter og en essens som feirer den individualistiske tankegangen hos kundene fra Generasjon Z og Millenniumsgenerasjonen, er NKD /BTY et utvalg skapt for å la naturlig skjønnhet skinne gjennom. I en verden av filtre, injeksjonsbehandlinger og kunstig skjønnhet tar NKD / BTY en ny tilnærming til skjønnhet - og feirer individualisme over perfeksjon. Med merke-etos som fokuserer på selvaksept, understøttes konseptet bak NKD / BTY av troen på at skjønnhet handler om så mye mer enn å se bra ut. Det handler om å føle deg trygg i din egen hud og feire din naturlige skjønnhet.

Disse verdiene skinner gjennom i alt merket gjør - fra produktvalg til kommunikasjon. Sminkekolleksjonen er designet for å forbedre din naturlige skjønnhet, og inneholder brukervennlige, problemfrie produkter. NKD / BTY-serien i 9 deler inkluderer: øyenbryngele og øyenbrynsblyanter, øyenskygge-palett, highlighter, solpudder, flytende eyeliner, eyelinerblyant, flytende leppestifter og leppeblyanter. Prisene spenner fra 12€ til 39€.

Med økende bekymring omkring bærekraft og dyremishandling blant merkevarens kjernekunder, var NA-KD opptatt av å sørge for at NKD / BTY ble utviklet uten dyreforsøk, og med veganske ingredienser i tankene. Som et "social first"-merke bruker NA-KD sine sterke influencer-forhold til å lansere NKD / BTY NA-KD og samarbeider med 300 makro- og mikroinfluensere for å skape innhold. Produktene er testet på ytterligere 1000 influensere og kunder, og NA-KD vil at ekte mennesker skal fortelle om merkevaren. Med etos som feirer individuell skjønnhet, var det viktig for merkevaren å vise frem hva sminken betyr for forskjellige mennesker.

Dette konseptet får også stor omtale i den osielle lanseringskampanjen, som inneholder store navn som Matilda Djerf og Amaka Hamelijnck, sammen med NA-KD-kunder fra hele Europa.

Chief Growth Officer, Björn Bergstrøm, forteller:

Etter den suksessen NA-KD har hatt i moteverdenen, ønsket vi å

utvide til skjønnhetsverdenen. Denne hurtiggående industrien er i

stadig utvikling, og vi ønsket å sikre NA-KDs omdømme for kvalitet

oversatt til NKD / BTY. Dette er en stor satsning for oss og vi har

jobbet hardt for å lage et produktsortiment med førsteklasses

ingredienser som er formulert for å beskytte huden, er holdbare og

allsidige nok til at folk kan være fantasifulle med utseendet sitt.

Om NA-KD.com

NA-KD.com ble lansert i januar 2016, og har raskt etablert seg som en ledende spiller på motemarkedet for millenniumsgenerasjonen og generasjon Z. Med over 8 millioner besøkende i måneden og 3 millioner følgere på sosiale medier - NA-KD er et av de raskest voksende motemerkene i Europa. NA-KD er virkelig global og leverer de siste trendene til mer enn 100 land hver måned og er representert av over 600 forhandlere over hele verden. NA-KD tilbyr gratis, klimakompensert frakt for alle kundeordrer.