Kevin Melhus er blant de norske boksestjernene som skal i ringen i Ekeberghallen.

Melhus, Hagen og Torres bekreftet som support til Thanderz' tittelkamp

Katharina Thanderz får stjernesupport når hun møter Danila Ramos i tittelkampen i Ekeberghallen 16. november. Flere av Norges største boksetalenter skal også i ringen. Stevnet vises på Viasat 4 og Viaplay.

Den ubeseirede cruiservekt-fighteren Kevin Melhus møter briten Ossie Jervier.

- Jeg gleder meg enormt til dette store eventet i Oslo. Jeg kan ikke vente med å komme meg inn i ringen og lage show. Jeg tror motstanderen min vil prøve å slå meg ut, men han kommer til å få en veldig tung dag på jobb, sier Melhus.

Alexander Hagen kan sikre seg sin 14. profesjonelle seier når han møter Emmanuel Feuzeu.

- Dette blir tredje gangen jeg skal bokse i Oslo, så det ser jeg virkelig frem til, sier Hagen.

I tillegg skal også Bernard Torres møte Yesner Talavera.

- Oslo er ikke så langt unna der jeg bor, så jeg håper at mange fra hjemstedet mitt kommer og støtter meg, sier 23-åringen fra Gran.

Les mer om stevnet her.

Thomas Horni