Premiere på høstens Paradise Hotel på Viaplay

Triana Iglesias ønsker velkommen til en ny sesong av Paradise Hotel – spekket med spill, sterke følelser og humor. Mandag 20. september er det duket for premiere på Viaplay.

En rykende fersk sesong av Paradise Hotel, den 15. i rekken, er spilt inn i Mexico. Og det er bare å glede seg til at det hver eneste uke skal slippes tre nye episoder fra det solfylte hotellet.

I høstens sesong vil seerne bli kjent med en rekke deltagere som kommer fra nord til sør i Norge. De er alle forskjellige, men har én ting til felles: De ønsker å kjempe om hverandres gunst, styre spillet og selvsagt stå igjen som vinnere med kula i hendene og en halv million kroner.

Som vanlig er det Triana Iglesias som skal være programleder og lose seerne gjennom episodene.

- Jeg gleder meg masse til premieren. Vi har med mange fine deltagere med sterke personligheter. Underveis har vi en rekke spennende temaer og selve spillet står mer sentralt enn før, sier programleder Triana Iglesias.

En av deltagerne i høstens sesong, er influencer Imani Edvardsen fra Trondheim. Imani tok seg helt til finalen i sesong 14, og er nå klar for et av de største oppdragene i Paradise Hotels historie. Hun har nå valgt seg en partner som hun er nødt til å stå med ved sesongens første parseremoni, ellers må hun pakke kofferten og sjekke ut av Paradise Hotel…

- Å spille seg inn i sesong 15 etter sesong 14, var som å trykke en kamel gjennom et nøkkelhull. Dette er en tøff gjeng, og mange har bein nesa. Det er nok mer i fart i sesong 15, fordi flere av deltagerne har et høyt energinivå. Det har vært veldig morsomt å være med, og jeg må bare si at deltagerne i høstens sesong er en kjempefin gjeng, sier Imani Edvardsen.

Også programsjef i NENT, Christian Meinseth, gleder seg til premieren på den nye sesongen.

- Vi gjør stadig forandringer på Paradise Hotel for å sikre at serien blir attraktiv å se på og morsom å være deltager i. I forhold til tidligere år, vil nok seerne legge merke til at deltagerne som er med ikke bare har sterke personligheter, men at de også tør å uttrykke følelser. Paradise skal speile tiden vi lever i akkurat nå, sier Meinseth.

Denne sesongen av Paradise Hotel sendes på Viaplay og har premiere mandag 20. september. Episodene publiseres mandager, tirsdager og onsdager. Episodene legges ut på Viafree syv dager etter publisering på Viaplay.

• Radio, TV

Øyvind Skogrand