Mer dramatikk over grensen i sesong to av «Lykkevika».

Se den offisielle traileren for Lykkevika sesong 2 – premiere 19. januar på Viaplay

Camilla Läckbergs moderne såpeserie Lykkevika er tilbake med ny sesong på Viaplay 19. januar. Spenningen og intrigene trappes opp i lille Hammarvik – og presset for løse mordgåten blir større.

Camilla Läckbergs Viaplay-serie Lykkevika er en moderne såpeserie med krimelementer og selvfølgelig masse forbudt kjærlighet og store svik. Den første sesongen var en av høstens store seersuksesser på Viaplay, og 19. januar er det allerede klart for mer dramatikk med to nye episoder på strømmetjenesten. Totalt består sesong to av åtte nye episoder.

Se traileren her!

– Det er veldig spennende at den nye sesongen nærmer seg og så kult at mange er spente på fortsettelsen. Det er jo mange spørsmål som skal besvares, blant annet hvem seriemorderen i Hammarvik egentlig er, sier Camilla Läckberg.

Disa Östrand og Martin Stenmarck er tilbake i hovedrollene som Johanna og Danne, hvis kjærlighet blir utsatt for nye prøvelser når Danne slites mellom Johanna og kona Pernilla (Linda Santiago).

Johanna jobber videre med drapsetterforskningen sammen med sine kolleger, men den tar stadig nye, uventede vendinger. At Johannas barndomsvenn og Dannes søster, Madelene (Lisa Henni), som alle har trodd var død i 18 år, plutselig kommer tilbake, kompliserer alt ytterligere.

I tillegg står det største spørsmålet fortsatt ubesvart: Hvem er seriemorderen i Hammarvik?

Lykkevika er skapt av Camilla Läckberg og Nordisk Film TV i samproduksjon med Film i Väst, med Renée Axö som produsent og Jenny Grewdahl som kreativ produsent. Hovedforfatterne sammen med Camilla Läckberg er Lovisa Löwhagen og Jessika Jankert og serien er regissert av Peter Lindmark, Åsa Kalmér og Andreas Lindergård. Produksjonen distribueres av Eccho Rights.

Se traileren for den nye sesongen her!

Hele rollelisten:

Disa Östrand (Johanna Strand)

Martin Stenmarck (Danne Carlqvist)

Lisa Henni (Madelene Carlqvist)

Ella Rappich (Vanessa Carlqvist)

Jacques Karlberg (Ruben Carlqvist)

Marie Robertson (Felicia Larsson)

Ashkan Ghods (Saman Alan)

Amanda Lindh (Leyla Larsson-Alan)

Christopher Wollter (Carl Strand-Löfvenhaag)

Mirja Turestedt (Louise Strand-Löfvenhaag)

Emma Broomé (Nettan Thorstensson)