Tom Welling i «Professionals» kommer på Viaplay 23. november. Foto: Graham Bartholomew / NENT Group

Tom Welling og Brendan Fraser i ny Viaplay Original – premiere 23. november

Hollywood-stjernene Tom Welling og Brendan Fraser har hovedrollene i den nye originalproduksjonen til Viaplay Professionals som har premiere 23. november på strømmetjenesten. Se traileren her.

Professionals er et nytt actiondrama fra Viaplay med de vaskeekte Hollywood-stjernene Tom Welling (Smallville, Lucifer) og Brendan Fraser (The Mummy-filmene, Crash) i hovedrollene.

Handlingen starter med at satellitten til milliardæren Peter Swann (Brendan Fraser) eksploderer, noe som fører til mistanke om internasjonal spionasje og sabotasje.

Se traileren her.

For å beskytte Swanns globale imperium fra hensynsløse rivaler, korrupte regjeringer og kriminelle miljøer, ansettes kontraspionasjeeksperten Corbo (Tom Welling). Han setter sammen et lag av elitesoldater til å finne de skyldige og holde Swann i live.

Fra basen i Sør-Afrika kjemper de en kamp mot tiden for å finne ut hvem som ødela satellitten før en ny oppskyting, denne gangen med mennesker ombord, skal finne sted.

Brendan Fraser i Professionals. Foto: Graham Bartholomew / NENT Group

Professionals er et actioneventyr som passer perfekt med Viaplays strategi om å tilby et bredt utvalg. Vi er nå i gang med å investere enda mer i internasjonale serier og vi har flere spennende produksjoner som kommer fremover, forteller innholdssjef i NENT Group, Filippa Wallestam.

Elena Anaya, Stevel Marc og Ken Duken har også fremtredende roller i den nye Viaplay-serien. Professionals består av ti episoder og har premiere på strømmetjenesten Viaplay i hele Norden 23. november.

Se traileren her.

Fredrik Olimb