VM-uttaket til håndballgutta på TV3 og Viaplay

Fredag 14. desember tar landslagssjef Christian Berge ut troppen til verdensmesterskapet i håndball som spilles i januar. VM-uttaket skjer eksklusivt i TV3s EM-studio i Paris kl. 19.30.

Landslagssjef Christian Berge og stjernespiller Sander Sagosen gjester TV3s EM-studio mellom fredagens semifinaler, der Nederland møter Frankrike og Russland møter Romania, for å offentliggjøre Norges VM-tropp for mesterskapet som spilles i januar.

VM-uttaket sendes eksklusivt på TV3 og Viaplay fredag kl. 19.30.FINALEHELGEN I EM

Dato Hva Sendestart studio Kampstart Kanal
Fre 14. des
Sverige - Norge 13.30 13:55 TV3 og Viaplay
Russland- Romania 17.00 17.25 TV3 og Viaplay
VM-uttak NORGE 19.30 TV3 og Viaplay
Nederland - Frankrike 20.00 20.55 TV3 og Viaplay
Søn 16. des
Bronsefinale 13.30 13.55 TV3 og Viaplay
Finale 17.00 17.25 TV3 og Viaplay

• Ballsport

Nordic Entertainment Group (NENT Group) er Nordens ledende underholdningsleverandør. Vi underholder millioner av mennesker hver dag med våre strømmetjenester, TV-kanaler og radiostasjoner, og våre produksjonsselskaper skaper nytt og spennende innhold for medieselskaper i hele verden. Vi gjør livet mer underholdende ved å tilby de beste og mest varierte opplevelsene – fra direktesendt radio og sport, til filmer, serier, musikk og egenproduserte programmer. Med hovedkvarter i Stockholm er NENT Group en del av Modern Times Group MTG AB, et ledende internasjonalt digitalt underholdningskonsern som er notert på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ og ‘MTGB’). NENT Group er foreslått å bli notert separat på Nasdaq Stockholm.