Vil du se vannet koker?

Vil du se vannet koker?

Andersson WRK 3.1 er en eksklusiv vannkoker i designet glass og rustfritt stål. Håndtaket er utformet slik at det er behagelig å holde i og vannkokeren er enkel å helle fra.

Andersson WRK 3.1 har en 360º graders kontaktplate som gjør den enkel å plassere. Den har en blå LED-lampe som indikerer når vannkokeren er i gang.

Vannkokeren har en kapasitet på hele 1,7 liter slik at du kan koke opp store mengder vann på èn gang og slipper å måtte koke i to omganger om du f.eks. skal lage tevann til flere personer.

For optimal sikkerhet, er Andersson TRC 3.1 utstyrt med automatisk avstenging. Når vannet er ferdig kokt slår den seg automatisk av. Det avtagbare filteret gjør det enkelt å rengjøre vannkokeren. Tørk av filteret regelmessig med en fuktig klut.