Høyt trykk hos NetOnNet under romjulen

Høyt trykk hos NetOnNet under romjulen

Med en sterk og intensiv julehandel i ryggen fortsetter handelen å øke på NetOnNet under starten av romjulen. NetOnNets kundeløfte med stadig lave priser blir ønsket velkommen av kunder, og tilstrømningen av årets mest intense periode har blitt mer enn doblet.

Dobling av forventet salg
Julehelgen har vist en sterk salgsøkning for NetOnNet. En dobling av salget under Black Friday-helgen satte grunnlaget for en julehandel i desember med sterk vekst.. Vår forventning til romjulsalget til dags dato er mer enn fullført, blant annet ser vi at OLED TV og mobiltelefoner har mer enn doblet salget sammenlignet mot prognosen hittil. Vi ser økning i både nettbutikken vår og i Lagershopene våre.
- Det viser tydelig at vårt omfattende arbeid med kundefokus på riktig sortiment, riktig prisbilde samt NetOnNets omnikanaloppsett hjelper kundene til å handle på sine vilkår. Når, hvor og hvordan det passer dem, sier Ulrika Sohtell, markedsføringsleder på NetOnNet.

Mest populære produkter
Mest populært er OLED-TV og mobiltelefoner. Ikke helt uventet, og vi synes å ha møtt kundenes forventninger til produktene veldig bra. Kunder vet at de har fått en ærlig og god pris og kan fortsette å nyte romjulen. Men uken er ikke over ennå, så de som ikke har fulgt med tidligere har fortsatt sjansen når NetOnNet i tillegg har lagd planer for de kundene som ikke sto utenfor døren den første dagen.
- Men kundene bør skynde seg siden varene går unna med rask hastighet, fortsetter Ulrika Sohtell, markedsføringsleder

Toppliste over varer solgt 27. desember
1. LG Oled55b7v
2. Samsung Galaxy S7 32GB
3. Samsung UE78KU650UXXE
4. LG Oled65b7v
5. Sapphire Nitro+RX570 4G

www.netonnet.no

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Under juleferien; Ulrika Sohtell, markedsdirektør NetOnNet AB
E-post: ulrika.sohtell@netonnet.com
I de andre tilfellene; Nora Ay, PR og kommunikasjonsleder NetOnNet AB
E-post: nora@netonnet.com,
Telefon: +46 704 - 500 20

NetOnNet – Prispresseren på hjemmeelektronikk Siden 1999 har NetOnNet solgt hjemmeelektronikk fra både egne og velkjente varemerker direkte fra lagerhyllen til lagerpriser på blant annet TV, hjemmekino, digitalkameraer, datamaskiner og mye mer, hver dag, året rundt. Isteden for enkelte ”salgskupp”
og ”prissjokk” byr vi på en oppdagelsesreise blant røde prislapper. Ved et besøk hos oss forstår man hele betydningen av de vakreste ord vi vet ”Sjekk alltid med NetOnNet først”.