Kristina Wärmare blir ny PR- og kommunikasjonssjef i NetOnNet, og erstattet dermed Nora Ay som forlater sin stilling etter 19 år i konsernet.

Kristina Wärmare blir ny PR- og kommunikasjonssjef i NetOnNet

Mandag 16. september tiltrådde Kristina Wärmare rollen som ny PR- og kommunikasjonssjef for NetOnNet, og erstattet dermed Nora Ay som forlater sin stilling etter 19 år i konsernet.

Kristina har over 20 års erfaring innen PR, kommunikasjon og markedsføring. De to siste årene har hun hatt ansvaret for å starte opp Gøteborg-regionens nye utstillingsanlegg Åbymässan, og var før det markeds- og kommunikasjonssjef i Bjurfors i nesten tolv år.

– Jeg har på kort tid kunnet se hvordan NetOnNet fungerer - stort kundefokus, fleksibilitet og effektivitet gjennomsyrer hele virksomheten og skaper stort potensial for videre utvikling. Jeg brenner for å skape tydelige verdier, drive en virksomhet, skape vekst og bidra til at kjernevirksomheten når sine overordnede mål. Det føles veldig spennende å gå inn i en organisasjon med fremtidsrettet ledelse, raske beslutningsveier og et så tydelig mål om vekst i virksomheten, sier Kristina Wärmare, ny PR- og kommunikasjonssjef i NetOnNet.

I 2018 tok NetOnNet markedsandeler og styrket lønnsomheten sin. Planen for 2019 og fremover er full av spennende nye prosjekter og kundefremmende tiltak, som gir virksomheten de beste forutsetningene for fortsatt vekst. Dette må pakketeres og kommuniseres både internt og eksternt, slik at det blir enda enklere å kjøpe hjemmeelektronikk hos NetOnNet.

– Med Kristina får vi en person som med nye øyne kan bidra til NetOnNets utvikling og fremtidige reise med både ekstern og intern kommunikasjon. Vi er overbevist om at Kristina vil være et fantastisk tilskudd i vår organisasjon og ønsker henne hjertelig velkommen til oss og til en bransje full av muligheter, sier Carola Tiberg, markedssjef i NetOnNet.

Den siste tiden har NetOnNet investert stort i sine ansatte og i ledelse, noe som er viktig for NetOnNets langsiktige forretningsutvikling. Selskapet har blant annet trent sine ledere og lansert en ny karriereside for å tiltrekke seg de beste kandidatene i markedet.

– Vi er veldig glade for at Kristina, med sin solide bakgrunn innen PR og kommunikasjon, har takket ja til oppdraget hos oss. Kristina har de egenskapene vi lette etter, og jeg er overbevist om at hun vil utvikle PR- og kommunikasjonsarbeidet vårt, sier Susanne Holmström, administrerende direktør i NetOnNet.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Carola Tiberg, markedssjef, NetOnNet AB
E-post: carola.tiberg@netonnet.com

Kristina Wärmare, PR- og kommunikasjonssjef, NetOnNet AB
E-post: kristina.warmare@netonnet.com, Telefon: +46 735 039374

Siden 1999 har NetOnNet solgt forbrukerelektronikk fra egne og kjente merker direkte fra lageret. Vårt fokus er å forenkle alt vi kan for å tilby forbrukerelektronikk billigere enn andre. Dette er mottoet til hele NetOnNet og er basert på vårt unike selvbetjeningskonsept. Kunder velger NetOnNet, ikke bare fordi vi har lave priser, men også fordi vi gjør det lettere og mer redelig med fokus på kunden selv. Slik skaper vi merverdi og et sterkt forhold til våre kunder. NetOnNet selger til forbrukere og bedrifter på nett samt gjennom våre 32 Lagershopper i Sverige og Norge. Selskapets hovedkontor ligger i handelsbyen Borås i Sverige.

Pressekontakt Head of PR and Communications PR & Communication +46 735 039374