Velkommen til vår nye butikk i Stavanger, sier NetOnNet-sjef Josefin Dalum, landssjef Norge Peter Andersson og butikksjef Paul Mathiassen.

Nå åpner NetOnNets nye butikk i Stavanger – blir den største i Norge

I dag åpner NetOnNets splitter nye butikk i Stavanger. Med sine 2200 kvadratmeter blir Stavanger-butikken den største av elektronikkaktørens butikker i Norge. Totalt sysselsetter butikken over 15 personer.

Siden tidlig på 2000-tallet har NetOnNet solgt elektronikk fra sin tidligere butikk i Sandnes, først under Siba-merkevaren og deretter i 2016 som NetOnNet. Den gamle butikken har vært stengt i noen uker og i dag åpner NetOnNet sin splitter nye butikk på kjøpesenteret Tvedtsenteret på Forus i Stavanger. NetOnNets Country Manager Peter Andersson er tydelig stolt:

– Etter å ha vært i regionen i 20 år er vi nå veldig glade for å flytte inn i splitter nye lokaler som er dobbelt så store. Omgivelsene og den fantastiske takhøyden gjør at vi kan investere slik at vi endelig kan gi alle våre kunder i Stavanger en ekte opplevelse av vårt merke og konsept. Den nye Stavanger-butikken blir den største av våre norske butikker – ja, du kan kalle den vår norske flaggskipbutikk, sier Peter Andersson i NetOnNet.

At den nye butikken er dobbelt så stor, gjør også at folk i Stavanger-regionen får tilgang til et mye bredere sortiment enn tidligere, og dermed bedre service. Butikken har adkomst via egen inngang, med parkering rett utenfor. NetOnNets konsept gjør at butikkene ikke bare fungerer som tradisjonelle butikker, men også som servicesentre og lagerknutepunkter som styrker selskapets netthandel. Her kan kundene blant annet få hjelp til ulike tjenester som reparasjoner og returer. Videre tilbyr selskapet et selvbetjeningskonsept som muliggjør enkel og effektiv handel for kundene. Hver prislapp er utstyrt med en QR-kode som direkte lenker til NetOnNet-nettstedet med detaljert produktinformasjon samt anmeldelser fra andre kunder.

– Vårt mål er alltid å tilby en sømløs handelsopplevelse hvor du kan starte kjøpet hjemme på nett og avslutte raskt og enkelt i butikk for de som ønsker det, forklarer Peter Andersson.

Paul Mathiassen er butikksjef i den nye butikken. Han har vært med å selge elektronikk i Sandnes siden oppstarten for drøyt 20 år siden, og er nå veldig stolt over å kunne åpne dørene til de nye lokalene:

– Vi har virkelig gledet oss til denne dagen, og vi gleder oss til å ønske alle kunder fra Stavanger og omegn velkommen til vår splitter nye butikk i dag. Vi har fylt opp butikken med elektronikkprodukter og det er også et veldig fint og stort utvalg av dingser for den kommende vår- og sommersesongen. Vi tilbyr for eksempel et stort utvalg av griller og robotgressklippere til fantastiske priser – under lanseringsuken og med lanseringspriser som kun gjelder i den fysiske butikken. Teamet vårt er veldig ivrige etter å ønske alle kunder velkommen til vår nye butikk, avslutter Paul Mathiassen.

Siden 1999 har NetOnNet solgt forbrukerelektronikk fra egne og kjente merker direkte fra lageret. Vårt fokus er å forenkle alt vi kan for å tilby forbrukerelektronikk billigere enn andre. Dette er mottoet til hele NetOnNet og er basert på vårt unike selvbetjeningskonsept. Kunder velger NetOnNet, ikke bare fordi vi har lave priser, men også fordi vi gjør det lettere og mer redelig med fokus på kunden selv. Slik skaper vi merverdi og et sterkt forhold til våre kunder. NetOnNet selger til forbrukere og bedrifter på nett samt gjennom våre 31 Lagershopper i Sverige og Norge. Selskapets hovedkontor ligger i handelsbyen Borås i Sverige.