NetOnNet lanserer app og mobilweb

NetOnNet lanserer app og mobilweb

I god tid til julehandelen smuglanserer NetOnNet sin nye shopping-app for iOS og Android. Samtidig lanseres også den helt nye mobilversjonen av websiden.

- Vi har i lang tid sett at en stadig større andel av vår trafikk og handel kommer fra mobile enheter. Derfor har vi nå utviklet shoppingløsninger spesialtilapsset for mobile enheter for både iOS og Android, sier NetOnNets sjef i Norge, Filip Elverhøy. – Globalt ser vi en eksplosiv økning  i mobilhandel, så vi har derfor brukt mye tid på å utvikle mobile handelsløsninger som skal gi kundene en best mulig handleopplevelse nettopp i denne kanalen, forklarer han.

Mobilappene som har vært tilgjengelig i App Store og Google Play i en uke har generelt fått høye karakterer av brukerne. - Det å gi en fantastisk handleopplevelse som er minst like bra som på en fullskala webside har hele tiden vært målet. Derfor har vi hatt stor fokus på brukervennlighet i designprossessen. Løsningen skal ha like gode og sikre leveranse- og betalings-tjenester som webversjonen av netonnet.no, understreker Elverhøy.

– Etter bare en ukes drift ser vi at mobilsidene gir et godt bidrag til økt omsetning og er et godt supplement med lansering av fri frakt som vi har innført til julehandelen.

Det holder ikke med å lansere en app. Nå er vi allerede i gang med lansering av versjon 2 med flere funksjoner og enda bedre brukeropplevelser, avslutter Filip Elverhøy.

For yttligere informasjon, ta kontakt med

Filip Elverhøy, Country manager NetOnNet

Mobil 40206040

filip.elverhoy@netonnet.no

Siden 1999 har NetOnNet solgt hjemmeelektronikk fra både egne og velkjente varemerker direkte fra lagerhyllen til lagerpriser på blant annet TV, hjemmekino, digitalkameraer, datamaskiner og mye mer, hver dag, året rundt. Isteden for enkelte ”salgskupp”
og ”prissjokk” byr vi på en oppdagelsesreise blant røde prislapper. Ved et besøk hos oss forstår man hele betydningen av de vakreste ord vi vet ”Sjekk alltid med NetOnNet først”.