NetOnNet vant Web Service Awards 2012

NetOnNet vant Web Service Awards 2012

Nettbutikken NetOnNet vant i kategorien ”Årets E-handel” i Web Service Award i Sverige – konkurransen der nettbrukere avgjør hvem som vinner.

Web Service Award måler styrker og svakheter hos et nettsted. Over 200 000 nettsurfere har sagt sitt om blant annet brukervennlighet, informasjon og design. NetOnNet fikk best index av alle innen kategorien e-handel.
Begrunnelsen var ”Nettbutikken er enkel å forstå. Det er lett å finne produkter i ulike kategorier, se leveringstider og det er lett å fullføre ett kjøp. De besøkende er veldig fornøyd med hele sin opphold på nettstedet. Kundene liker netonnet.se!”

Country manager Filip Elverhøy er svært fornøyd med resultatet i testen og forteller at høyt fokus på brukeropplevelse er nøkkelen til fornøyde e-handelskunder også i Norge. NetOnNet går så langt som å filme testkjøp hjemme hos noen få utvalgte kunder. På den måten ser de hvordan en kunde navigerer rundt etter nye produkter. Det gir oss en unik innsikt i hva som fungerer bra, og kanskje enda viktigere, hva som ikke fungerer så bra, sier Elverhøy. 70% av våre ansatte på norgeskontoret  jobber med å produsere lettfattelig innhold og med å ha de rette produktene. Det gir oss rett fokus i forhold til å hjelpe kundene med hva de ønsker og behøver.

For å sikre en digital utvikling, benytter vi også etablerte designteknikker som observasjon.

For ytterligere informasjon, ta kontakt med:

Filip Elverhøy, Country manager NetOnNet
Mobil 40206040
filip.elverhoy@netonnet.no

Jonas Järrenfors, markedssjef NetOnNet
jonas.jarrenfors@netonnet.com

NetOnNet – Rett fra lagerhylla

Siden 1999 har NetOnNet solgt hjemmeelektronikk fra både egne og velkjente varemerker direkte fra lagerhylla. Alt til lagerpriser! Mobiltelefoner, TV, hjemmekino, foto, datamaskiner og mye mer, hver dag, året rundt. Isteden for enkelte ”salgskupp”
og ”prissjokk” byr vi på en oppdagelsesreise blant røde prislapper. Ved et besøk hos oss forstår man hele betydningen av de vakreste ord vi vet ”Sjekk alltid med NetOnNet først”.