​To: You. From: Andersson

​To: You. From: Andersson

Svært mange står fast i kategorien “hva skal jeg gi til den som har alt”, når årets julegaver handles inn. Om både kreativiteten og budsjettet settes på prøve har vi i NetOnNet laget en jukselapp til deg, med produkter fra det prisvinnende og prisgunstige merket Andersson.

Når en badekar (eller badedame) vil ha musikk i badekaret
En vannbestandig høyttaler er ikke bare noe som passer på stranden. Den er vel så praktisk i badekaret eller i dusjen. Skap (lyd)bølger når du ligger å hører på musikk, eller kanskje en podcast, mens vinteren suser forbi utenfor. Med opptil fem timers batteritid rekker du å få skrukkete fingre lenge før musikken stopper.

Når energinivået er tomt
Kanskje det er større problemer i verden, men det er ingen tvil om at det er irriterende å gå tom for strøm på mobilen når du er på farten. Det finnes heldigvis et stort utvalg av nødladere - i ulike størrelser og med ulik kapasitet, men ingen har fått bedre testscore enn denne fra Andersson. Hurtiglading og mest mulig kapasitet per krone gjør at dette er den eneste nødladeren du trenger - for alle dine enheter.

Når nakken er stiv etter julebaksten
Du har kjevlet ut pepperkakedeig hele kvelden, og setter deg i sofaen. Hva frister mer da enn en varm og god massasje? Med denne nakke- og skuldervarmeren får du både varmet opp sliten muskulatur i tillegg til at du får en behagelig massasje. Som en bonus slipper du å be noen om å massere deg - så det er en vinn-vinn for alle i hjemmet.

Når proppene ikke skal koste skjorta
Noen ganger er det deilig å bare putte musikken rett i øret. Og om du kan få til det for under 300 kroner, så er det svært billig moro. De holder i over 3 timer per lading i etuiet og som juryen på Tek.no sier; "mer trådløs propp per krone får du ikke".

Når bilen ikke vil spille på lag
Å få start på en bil med dødt batteri er som regel en jobb hvor du trenger en annen bils hjelp. Du kan derimot fikse dette problemet alene, med en Jumpstarter som også fungerer som en powerbank. At en liten sak kan gi den kraften som trengs for å starte opp en bil med dødt batteri er nesten et julemirakel i seg selv. Dette er gaven til alle som har bil - og som kan trenge en nødstart i blant.

Når det lugger i nesa
"The answer my friend, is blowing in the wind", om spørsmålet er "nesehår". For du kjenner kanskje noen som kunne trengt en trim en gang i blant for å skille bart fra nesehår? For 100-lappen kan du gi en venn gaven de kanskje ikke ønsket seg, men gaven de trenger.

Når du plutselig behøver isbiter
Er det ikke kjedelig når du nettopp har kjøpt inn og mikset alle ingrediensene til en ørliten Long Island Aperol Daiquiri Martini with a twist of Ginger on the rocks - og du har glemt isbiter? Med denne isbitmaskinen kan du lage helt ferdige isbiter på syv minutter! Så lenge du har vann har du alltid isbiter tilgjengelig.

Når hybelkanin-sesongen er i gang
Denne trendstøvsugeren har blitt populær fordi den gjør det svært enkelt å holde det rent - uten ledninger. Levetiden til hybelkaninene går drastisk ned med denne i hus. Ja, enkelte vil til og med si at hybelkaninene er utrydningstruet. Fra det øyeblikket du ser støv, hår eller annet liggende i en krok til du har støvsuget det bort, går det kun sekunder.

Når filmkvelden skal toppes og poppes
Med denne popcorn-maskinen i hus blir det skikkelig kinostemning når julefilmene skal vises. For det skaper mer stemning å se popcornet fylle denne maskinen, enn å høre poppingen fra mikrobølgeovnen.

Når du tar frityren ved hornene
Hvorfor skal alt som er godt være så usunt? Vel, nå finnes det en løsning som gir i pose og sekk. Air Fryer er noe stadig flere har blitt godt kjent med. Da kan du lage retter som ellers ville krevd frityrkoking - bare uten frityr. Ved bruk av varmluft får du samme gode smaken og konsistensen på rettene, men mye sunnere.

NetOnNet – Prispresseren på hjemmeelektronikk
Siden 1999 har NetOnNet solgt forbrukerelektronikk fra egne og kjente merker direkte fra lageret. Vårt fokus er å forenkle alt vi kan for å tilby forbrukerelektronikk billigere enn andre. Dette er mottoet til hele NetOnNet og er basert på vårt unike selvbetjeningskonsept. Kunder velger NetOnNet, ikke bare fordi vi har lave priser, men også fordi vi gjør det lettere og mer redelig med fokus på kunden selv. Slik skaper vi merverdi og et sterkt forhold til våre kunder. NetOnNet selger til forbrukere og bedrifter på nett samt gjennom våre 31 Lagershopper i Sverige og Norge. Selskapets hovedkontor ligger i handelsbyen Borås i Sverige.