New Wave Norway AS lanserer tre nye varemerker.

New Wave Norway har den store gleden av å ønske tre nye varemerker velkommen: Vakinme, Victorian og ByOn.

Vakinme, kjent for de mest behagelige såpe- og pleieproduktene du kan tenke deg. ByOn med sitt lekre interiør og øye for detaljer. Og til slutt Victorian med sine herligste dufter, er nå alle en del av New Wave familien og tilgjengelig for deg og bedriften din.

Dette er produkter som gjør sortimentet vårt komplett, og vi gleder oss til å vise dere ikke bare èn - men tre små verdener innen interiør og velvære!

ByOn er et godt etablert retail varemerke. Det er lagt stor vekt på detaljer, form og farge når det gjelder produktene, noe man raskt kan se bare ved å ta en titt på bildene deres. Dette er interiør og innredning du blir inspirert av. Vi kaller det - perfeksjonisme!

Velvære, såper og herlige dufter. Vakinme har tre ulike duftsamlinger som inneholder alt fra håndsåpe til hårbalsam. De tre kjente duftene kalles på godt svensk: Daggmossa, Björktuva og Åkermynta. "Facial care" inngår også i deres sortiment og gjør varemerket komplett i sin sjanger. I tillegg til å ha deilige dufter, er de lekre å ha stående fremme enten det er på kjøkkenbenken eller langs servanten på badet.

Victorian setter fokus på en av våre sterkeste sanser, nemlig luktesansen og de minnene man knytter til ulike dufter. Med de lekreste lys og duftpinner kombinert med de mest behagelige romduftene du kan tenke deg - finner produktene fort veien til stuen din som en del av interiøret.

De tre nye varemerkene som nå er en del av Sagaform AB i New Wave Group er varemerker som alle utvikles separat.
Vi ser frem til en spennende høst og videre fremtid med våre nye tilskudd! Alle produktene finner du på www.newwave.no.

• profil
  • business
  • detaljer
  • firma
  • sommer
  • profilering
  • velvære
  • interiør
  • firmagaver
  • gave
  • duftlys
  • new wave norway
  • ansattgaver

• Oslo

New Wave Norway AS er en storgrossist innen reklametekstiler, gaveartikler, sportsklær og yrkesklær.