New Wave Norway & Craft har flyttet til nytt showrom!

Vi i New Wave Norway AS har brettet opp ermene i 2019 og gjort oss klare for fremtiden!

Etter en stor flytteprosess av lager og HQ fra Sarpsborg til Råde i slutten av 2018, var det showrommet vårt i Oslo som stod for tur

Vi legger hele 15 gode år bak oss i Karenslyst Allè, lokalet og beliggenheten vi aldri trodde kunne bli bedre noe annet sted! Men så dukket det opp noe vi tør å kalle en drøm av et bygg, både i form av beliggenhet og utseende!

Når bygget "HoffX" stod klart, midt i smørøyet i Hoffsveien har vi aldri sett oss tilbake! New Wave pakket sakene og la ut på flyttefot. Perfekt beliggenhet, splitter nye lokaler og ikke minst skreddersydd for vår business. Det må faktisk oppleves da ord blir små!

1600 kvm fyllt med et vareutvalg og en eksponering vi bare kunne drømt om tidligere. Interiøret og lokalene tar deg med på en reise helt fra vårt mest kjente varemerke Craft med sportstøy, klubbkolleksjon og sko, til en hel rekke andre basic, arbeidstøy og leisure tekstilvaremerker. Du finner også et godt utvalg av gaveartikler fra krystallglass, kniver til pledd, og alt du trenger til både hverdag og fest!

Vi har samtidig fått innredet en egen etasje vi kaller Tec. Her finner du de kuleste gadgets innenfor elektronikk i alle prisklasser.

Vi tør å hevde at dette er Norges råeste showrom!

• Sport

New Wave Norway AS er en storgrossist innen reklametekstiler, gaveartikler, sportsklær og yrkesklær.