Hår & Skjønnhet 2015 - Frisørenes største møteplass

Hår & Skjønnhet i Oslo Spektrum 31. januar og 1. februar er en enestående mulighet for å se hva frisørbransjen kan by på i 2015. Med norgesmesterskap, trendshow, fagseminarer og utstillere i stor bredde får publikum en stor "all inclusive" opplevelse.

Trippel norgesmesterskap
Hår & Skjønnhet er en innholdsrik bransjemesse som er åpen for alle, og stedet for inspirasjon, oppdateringer og impulser innen hår- og skjønnhetspleie. Under messen er det også NM i frisering, NM i negledesign og NM i make-up, noe som gjør dette til en helt spesiell visuell opplevelse. I alle tre skjønnhetsfag har Norge utøvere som har hevdet seg godt internasjonalt, både i EM og VM.

Festligheter med mening
Hår & Skjønnhet åpner ballet med noen av Norges fremste artister; Erik & Kriss. Det er ikke bare et musikalsk fyrverkeri, men også et ekstra trekkplaster for den unge garde. På lørdag er det nemlig elevkonkurransen Pivot Point Cup, og et utdanningstorg for elever som vil vite mer om frisør- og velværebransjen som fremtidig karrierevei.
Søndagen innledes også med et fyrverkeri av den verbale sorten. Dora Thorhallsdottir og seminaret "God stemning" bør man rett og slett ikke gå glipp av. Det kan vi jo også si om de øvrige seminarene, som omhandler både faglige og forretningsmessige temaer. Mer informasjon om programmet finnes på messens hjemmeside, www.harogskjonnhet.no
Veldedighetsshowet Mote med mening på Kanonhallen fredag 30. januar gir en meningsfull opptakt til resten av bransjehelgen. Olimb & Co frisører har i mange år stått for et arrangement som gir ikke bare publikum gode opplevelser, men som først og fremst gleder de som mottar av støtten. Les mer på www.motemedmening.com

Åpningstider
Hår & Skjønnhet i Oslo Spektrum er åpen fra kl. 10.00 - kl. 17.00 begge dager.
Showene og seminarene starter kl. 12. Premieutdeling for NM er kl. 16 begge dager.
Norske frisør- og velværebedrifter (NFVB) er arrangør for både messen og norgesmesterskapene. Les mer på www.nfvb.no

• Livsstil, mote, fritid

• frisør
  • organisasjon
  • konkurranser

Om NFVB

Norske frisør- og velværebedrifter er en interesse- og arbeidsgiverorganisasjon tilknyttet NHO. NFVB er blant annet arrangør av messen Hår & Skjønnhet, norgesmesterskapene i frisering, make-up og negledesign og konkurransen Årets Frisør.

Kontaktpersoner for informasjon om Hår & Skjønnhet 2015:

• Jarl M. Garder, tlf. 23 08 79 61, mobil 90 98 23 01, e-post jarl@nfvb.no
  • Olav Eikemo, tlf. 23 08 79 63, mobil 97 74 75 20, e-post olav@nfvb.no
  • Jan Kristian Pettersen, tlf. 23 08 79 69, mobil 99 00 89 37, e-post jankristian@nfvb.no
  • Helen Oulie Fuhr, tlf. 23 08 79 64, mobil 92 02 15 27, e-post helen@nfvb.no

Jarl Martin Garder