Ny direktør i NGI Perth

Nåværende direktør for NGIs australske kontor i Perth, Andrew Deeks, fratrer sin stilling og flytter til Europa. Med-gründer av NGI Perth, Noel Boylan, er ansatt som ny administrerende direktør fra 3. april 2017.

NGIs kontor i Vest Australia åpnet i 2014, og har siden da opplevd en jevn vekst av både kunder, ansatte og omsetning. Nåværende direktør for NGI Perth, Andrew Deeks, har ønsket å fratre sin stilling i Perth, men fortsette sitt engasjement med NGI når han flytter til Europa i løpet av 2017. Noel Boylan, som inntil nå har vært soussjef på kontoret i Perth, er ansatt som ny direktør for kontoret.

- Andrew og jeg har jobbet sammen siden vi åpnet NGI Perth i 2014, og det gleder meg at han fortsatt vil være en del av NGI når han flytter til Europa. Jeg ser frem til å ta over ansvaret for vårt fantastiske team og våre kunder, og gleder meg til å utvikle kontoret videre i årene som kommer, sier Noel Boylan.

Andrew Deeks ser også frem til nye utfordringer og ikke minst det fortsatte samspillet med NGI og NGIs samarbeidspartnere i Perth, fra sin nye base i Europa.

- Jeg er takknemlig for tilliten og oppmuntringen Noel og jeg fikk fra NGI da vi startet kontoret i Perth. Jeg er umåtelig stolt av teamet vårt, og det vi i fellesskap har oppnådd i løpet av de siste to årene. Min tid i Perth og med NGI har vært, og vil fortsette å være, viktig for meg. Jeg vil naturlig nok savne Perth, men er samtidig også takknemlig for at NGI forstår og anerkjenner min motivasjon for å flytte til Europa, og deres støtte rundt dette, sier Andrew Deeks.

Noel Boylan (t.v.), er ansatt som ny administrerende direktør fra 3. april 2017. Andrew Deeks fratrer fra sin stilling i Perth, men fortsette sitt engasjement med NGI når han flytter til Europa i løpet av 2017.

NGI Perth er med sin jevne økning i både prosjekter, antall medarbeidere og omsetning klar for en fortsatt vekst og ytterligere konsolidering, selv med dagens utfordrende markedssituasjon. Idet NGI samlet sett øker samarbeidet med kunder, partnere og interessenter i hele verden – i særdeleshet i Asia – blir NGI Perth et stadig viktigere kontor og knutepunkt for NGIs geotekniske kompetanser og tjenester.

================

FAKTA:

• NGI Perths primære fokus er offshore energi, selv om selskapet også tilbyr konsulenttjenester innenfor bygg, anlegg og samferdsel, naturfare, og miljøteknologi.
  • Kontoret i Perth ble grunnlagt i 2014 og har på kort tid blitt en svært ettertraktet og pålitelig aktør på markedet for geotekniske undersøkelser.
  • NGI Perths kunder omfatter både lokale og internasjonale olje- og gassoperatører og konsulenter, bølgeenergioperatører og frivillige organisasjoner.
  • Les mer om NGI Perth her: https://www.ngi.no/nor/Om-NGI/Perth

• Ingeniørkunst