Niscayah arrangerer Security Community

Security Community 2011
- Årets viktigste møteplass for sikkerhetsansvarlige i store norske foretak

Den 30. mai 2011 arrangerer Niscayah for første gang Security Community. Dette er en ny og unik møtearena der hensikten er å knytte kontakter og utveksle erfaringer med sikkerhetsansvarlige i andre store private og offentlige foretak som har mange av de samme utfordringene som deg selv. Samtidig får man faglige påfyll via aktuelle foredrag og mulighet til å se nye sikkerhetsløsninger i standområdet.

For mer informasjon og påmelding se nettstedet : http://www.securitycommunity.no

Sted: Oslo Kongressenter, Youngs gate 11, 0181 Oslo

• Teknologi, allment

• niscayah
  • security community
  • sikkerhet
  • overvåkning

Niscayah er verdens ledende tjeneste- og innholdsleverandør av teknologiske sikkerhetsløsninger. Vår kunnskap sammen med ny teknologi gjør oss i stand til å levere målrettede løsninger spisset mot kundens behov der fleksibilitet, lønnsomhet, sikker og enkel administrasjon er i fokus. Niscayah er i dag representert i 17 land med over 6400 ansatte med en totalomsetning på SEK 7,2 milliarder. Niscayah Norge har en omsetning på NOK 500 mill. og 380 ansatte. Som ledende i sikkerhetsmarkedet har vi over 12 000 næringslivskunder tilknyttet vårt servicesenter i Norge.

Øyvind Halnes

Pressekontakt Kommunikasjonssjef +47 90 86 04 34