Rune Martinsen, påtroppende administrerende direktør i NOFO

Ny direktør i NOFO, Rune Martinsen, skal lede selskapet inn i fremtiden

NOFO, den private oljevernberedskapen på norsk sokkel, er stolte over å annonsere Rune Martinsen som selskapets nye administrerende direktør. Med sin omfattende erfaring og ekspertise vil Martinsen spille en avgjørende rolle i selskapets ambisiøse planer for fremtiden.

Martinsen har en imponerende bakgrunn i olje- og gassindustrien, og har vært en viktig aktør i flere markedsledende selskaper. Hans omfattende kunnskap om sektoren og hans evne til å drive endring og innovasjon gjør han til den ideelle lederen for NOFO.

NOFOs visjon er å fortsette å være ledende innen oljevernberedskap, og fortsette å arbeide for å minimere og forhindre skadene ved akutt forurensning i olje- og gassindustrien. Med sin sterke forpliktelse til miljøvern og sitt fokus på bærekraftige løsninger, er Martinsen den perfekte kandidaten for å lede NOFO videre på denne veien.

Rune Martinsen er en ekte pioner i bransjen med enestående innsikt og forståelse for utfordringene vi står overfor i dag. Hans lederegenskaper og evne til å tenke nytt vil være avgjørende for å sikre at NOFO fortsetter å være en pådriver for sikkerhet og bærekraft innen olje- og gassindustrien, sier styreleder Hilde Ådland

Vi ser frem til å samarbeide med Rune Martinsen, og er overbevist om at hans lederskap vil bidra til å realisere våre ambisjoner for en tryggere og mer bærekraftig olje- og gassindustri.

Forfatteren genererte teksten delvis med AI og har revidert og redigert innholdet.

Veronica Halvorsen

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Presse, kommunikasjon, sosiale medier, hjemmesider og omdømme 47170906

For havets skyld

NOFO er en medlemsorganisasjon for operatørselskap på norsk sokkel. Vår hovedoppgave er å oppfylle medlemmenes behov for en effektiv og robust oljevernberedskap. Vi skal sikre at oljevernberedskapen til enhver tid er dimensjonert for operatørselskapenes behov og krav.

Vi forbedrer oljevernberedskapen gjennom utvikling og implementering av ny teknologi. Samtidig ivaretar vi kursing, beredskap og teknologiutvikling på vegne av operatørselskapene.

NOFO
Vassbotnen 1