Nordbolig til finalen i Årets boligprosjekt 2021

8. september kårer Boligprodusentenes Forening de beste boligprosjektene i Norge. Nordbolig er nominert i de to kategoriene: Årets Leilighetsprosjekt og Årets Småhusprosjekt. – Dette er en nasjonal «konkurranse» hvor vi konkurrerer mot de største utbyggerne. Det er artig at vi klarer å hevde oss, uttaler en stolt konsernsjef, Oddvar Haugen.

Årets småhusprosjekt
I kategorienkategorien «Årets småhusprosjekt» er Gartnervegen nominert. Dette er et utbyggingsprosjekt med 11 rekkehus og 20 småhusleiligheter oppført på Bekkelaget i Stange kommune. Her finner man felles tunløsning og nærhet til Hamar. Flere av boligene har også takterrasse.

Årets leilighetsprosjekt
Vallejordet i Østre Toten kommune er nominert i kategorien «Årets leilighetsprosjekt». Dette er et kostnadseffektivt leilighetsprosjekt oppført i Lena sentrum. Her er det felles tunløsning mellom byggene, med plener og gangstier, slik at man får en lun og hyggelig atmosfære med mulighet til å kjenne gresset under føttene.

• stange
  • østre toten
  • årets boligprosjekt
  • vallejordet
  • konkurranse
  • boligfelt

NORDBOLIG er en del av BEIAS gruppen som jobber innenfor fagområdene bolig- og eiendomsutvikling, salg, boligproduksjon og elementproduksjon for boliger.

BEIAS gruppen har som oppgave å videreutvikle selskapene i gruppen, forvalte de verdier som skapes i datterselskapene og ha eierinteresser i annen relevant virksomhet av strategisk betydning for kjernevirksomheten. I sum har konsernet ca 75 ansatte, med bolig- og eiendomsutvikling som primærområder.