Nordsjö One Supreme – vår beste fasademaling noensinne!

Nordsjö One Supreme – vår beste fasademaling noensinne!

Nå lanserer Nordsjö en ny fasademaling; Nordsjö One Supreme for hus med trefasade. En moderne halvmatt fasademaling av absolutt beste kvalitet, som både beskytter fasaden og sørger for at huset ser nymalt ut i mange år. Malingen som er spesielt utviklet og tilpasset for å stå imot vårt tøffe nordiske klima er så klart Svanemerket.

Det nordiske klimaet er spesielt tøft for trefasaden, og dagens huseiere stiller høye krav til det produktet som har til hensikt og både beskytte fasaden og passe på att huset ser nymalt ut i år etter år. Derfor har Nordsjö de seneste årene jobbet intensivt med å utvikle og teste ulike formuleringer. Resultatet er Nordsjö One Supreme, en eksteriørmaling som lever opp til huseiernes høye krav og ønsker.

Å både beskytte maksimalt og holde fasaden vakker over lang tid, er to svært viktige egenskaper for en moderne husmaling der vekselsvis vind, regn og særdeles sterkt sollys utsetter fasaden for store påkjenninger året rundt. Men det kreves at man legger til ytterligere viktige egenskaper for at man allerede ved påføringen skal kjenne at man jobber med et kvalitetsprodukt som kommer til å gi et perfekt resultat.

Nordsjö One Supreme er akkurat det – en maling av absolutt beste kvalitet med en moderne halvmatt finish som gir fasaden en langvarig beskyttelse. I tillegg har malingen enestående selvrengjørende egenskaper som medfører at minimalt med smuss fester seg til malingen og at overflaten skylles ren når det regner. Dessuten har den en helt enestående dekkevne og veldig god vedheft til underlaget, og en fantastisk glans- og fargestabilitet, hvilket gjør Nordsjö One Supreme til det selvsagte valget for nordiske trefasader, som man vil bevare vakre i mange år fremover. Sist men ikke minst er malingen miljømerket med Svanen.

”Vi er veldig glade og stolte over at vi nå kan tilby markedet en trebeskyttelse med de best mulige egenskapene, fra man åpner malespannet og begynner å male til flere år senere, når man fortsatt kan nyte en vakker fasade, som ser nymalt ut”, sier Louise Forslund, Brand Manager i Nordsjö.

Nordsjö One Supreme produktegenskaper:

• Enestående farge- og glansstabilitet
  • Enestående dekkevne
  • Selvrensende
  • Fyldig konsistens gir en smidig påføring
  • Moderne halvmatt finish (glans 20)
  • Tørker raskt – man rekker 2 strøk på samme dag
  • Beskytter trefasaden i opptil 16 år ved anbefalt system-maling
  • Miljømerket med Svanen

Nordsjö One Supreme finnes tilgjengelig for forbrukere hos Nordsjö Idé & Design og XL Bygg samt for proff kunder hos Mal Proff og Nordsjö Professional Ensjø (Oslo) / Alton (Bergen).

- - -

For mer informasjon, vennligst kontakt Louise Forslund, Brand Manager Nordsjö, louise.forslund@akzonobel.com