Nordsjö Professional Rezisto Easy Clean – den mest slitesterke veggmalingen noensinne.

Nordsjö Professional lanserer Rezisto Easy Clean, en miljømerket veggmaling, som har en Stain Resistance formulering som gir en ekstra god motstand mot smuss og flekker. Nordsjö Professional Rezisto Easy Clean kommer i glansene 5 og 7, og er spesielt tiltenkt miljøer som krever et motstandsdyktig produkt som er vaskbart men som i tillegg gir vakre veggflater.

Produktene har blitt utviklet i nært samarbeide med profesjonelle malere for å matche malernes forventninger og krav til påføringsegenskaper, dekkevne og tørketid. Men denne gangen har man i tillegg lagt til en ekstra god motstand mot smuss og flekker, som vil bli satt pris på av både malere og deres kunder.

– Vi er veldig stolte over å ha landet et langt utviklingsprosjekt der vi har brukt mange ressurser på å skape et produkt med perfekte egenskaper, som bifalles av malerne som har testet og vurdert produktene i prosjektet. Vi ser riktig fine og jevne overflater i både lyse og mørke farger uten tegn til hverken skjolder eller rullegater, sier Heli Ekman, Brand Manager Nordsjö Professional.

Nordsjö Professional Rezisto Easy Clean 5 og 7 er til maling innendørs og egner seg spesielt godt til nybygg og miljøer som krever en slitesterk overflate på f.eks. puss, betong, lettbetong og byggeplater av ulike slag. Nordsjö Professional Rezisto Easy Clean 5 og 7 oppfyller kravene til Svanemerket og har brandteknisk klasse B-s1, d0. Produktene påføres med sprøyte, rull eller pensel og kommer i emballasjestørrelsene 2,5 og 10 liter, samt som ferdigbrukket i fargen S 0500-N.

– Vi har virkelig sett frem til å lansere denne etterlengtede innovasjonen. Motiverte og engasjerte medarbeidere i AkzoNobel world wide har vært involvert og flere malebedrifter har deltatt i felttester. Nå er vi i mål og ser med glede fram til å få presentere produktene for malere rundt om i Norge, sier Enrico Bastiani, salgssjef for proffmarkedet i Nordsjö Norge.

Nordsjö Professional Rezisto Easy Clean 5 og 7 produktegenskaper:

• Utmerkede påføringsegenskaper
  • Fyldig og meget god dekkevne, selv i mørke farger
  • Perfekt finish og overflater i både lyse og mørke farger
  • Stain resistante formulering:
    - Svært motstandsdyktig mot smuss og flekker
    - Vaskbar - vaskeklasse 1
  • Miljømerket med Svanen

Nordsjö Professional Rezisto Easy Clean 5 og 7 finnes hos Nordsjö Idé & Design i Oslo og Bergen, og Mal Proff-butikker over hele landet fra den 21. mars 2022. Finn din lokale proff-butikk på www.nordsjoprofessional.no.