Fornøyd: Lars Roar Strøm, Anders Olsen og Tor Kenneth Jordbro utvider sortimentet på Fauske. Foto: Nordvik AS.

Blir leverandør av 4P Trailers på Fauske

Nordvik driver bilforretning med bilverksted og bruktbilsalg i Vikaveien på Fauske. Nå utvider de sortimentet med tilhengere fra kvalitetsmerket 4P Trailers.

- Vi ønsket oss et solid tilhengermerke som er spesielt tilpasset forholdene vi har her i nord, og er både glade og stolte for å inngå et samarbeid med 4P Trailers. Dette er en merkevare som står sterkt i miljøet, og vi tror det blir et veldig bra tilskudd for kundene våre som har behov for å frakte alt fra snøscooter og flyttelass, til hageavfall. 4P er bygget for å tåle ekstreme forhold med snø og minusgrader, og nå kan vi levere et komplett utvalg av hengere med tipp i forskjellige størrelser, både med og uten kapell, og masse annet utstyr, sier Anders.

Med hjem fra fabrikkbesøk i Åsele: To topputstyrte bestselgere, Grand Touring 445TXI i sort og hvit. Foto: Nordvik AS.

Bygget for hånd

Tilhengere fra 4P er håndbygget i Lappland i Sverige. Filosofien til merkevaren er å gjøre ting ordentlig, hvor hver detalj skal være grundig gjennomarbeidet. Med over 40 års erfaring skal de velge de best egnede materialene og lage hengere som både er smidige og robuste.

Regions