Midlertidige salgslokaler: Nordvik CAR flytter inn i nye lokaler. Foto: Nordvik Gruppen AS.

Flytter inn i nye salgslokaler

Nordvik CAR som er forhandler av Suzuki, Isuzu, Maxus, JAC Motors og bruktbil i Bodø flytter salgsvirksomheten sin fra Sivert Nielsens Gate til Stormyrveien 6.

Høsten 2022 ble det kjent at Nordvik Eiendom hadde inngått avtale om kjøp av Stormyrveien Eiendom AS som inneholder Stormyrveien 4-6 i Bodø. Nå er det klart at eiendommen skal brukes til egen drift, og at det er Nordvik CAR AS som skal flytte inn i de nye lokalene. Først i midlertidige salgslokaler i Stormyrveien 6, før de er på plass i ny butikk Stormyrveien 4 i løpet av våren 2023.

Attraktiv beliggenhet

-Lokalene har en attraktiv beliggenhet, midt i Bodøs handelssentrum. Vi ser frem til å bli enda mer tilgjengelig for kundene. Så snart vedlikeholdet er gjennomført vil vi flytte inn i nye og oppgraderte lokaler. I mellomtiden holder vi til i nabobygget, sier Konserndirektør Bil og Mobilitet, Alexander Nordvik fra Nordvik Gruppen.

Nordvik Eiendom overtok eiendommen 1. januar 2023.

Konserndirektør Bil og Mobilitet, Alexander Nordvik fra Nordvik Gruppen AS. Foto: Nordvik Gruppen AS.

Regions

I Nordvik Gruppen inngår selskapene Nordvik AS, M Nordvik AS, Nordvik CAR AS, Nordvik Mobility AS og Nordvik Eiendom. Konsernet hadde en omsetning på 1,7 milliarder kroner og solgte 4000 nye- og brukte biler i 2021. Nordvik Gruppen består av bilforhandlere, -verksteder, -skadeverksteder og eiendomsvirksomhet i Steinkjer, Namsos, Kolvereid, Brønnøysund, Mosjøen, Bjerka, Mo i Rana, Fauske, Bodø, Glomfjord, Halsa, Ulvsvåg, Narvik, Harstad, Andøy, Sortland, Svolvær og Leknes.