Arctic Assistanse: Lofoten har fått ny bilberger. Foto: Arctic Assistanse AS.

Går sammen om bilberging i Lofoten

Nord Salten Auto AS og M Design AS går sammen for å etablere nytt veihjelpselskap i Lofoten. Arctic Assistanse AS har samarbeid med Viking og leverer bilberging for alle som har behov for veihjelp i regionen.

Solid aktør

-Lofoten er et spennende område med mange turister. Vi skal bidra med små og store oppdrag, alt fra starthjelp, mobilitet eller utforkjøringer. Nord Salten Auto har lang fartstid innen bilberging, og vi er veldig glade for å inngå et samarbeid for å styrke tilbudet i Lofoten-området, fra Gullefjordkrysset til Røst. Med avansert utstyr og dyktige medarbeidere som er vant til å jobbe under krevende forhold, er vi veldig glade for å etablere et samarbeid, sier Morten Hansen, ny daglig leder i Arctic Assistanse AS.

Lofoten: Daglig leder Morten Hansen og Styreleder Eirik Valle fra Arctic Assistanse AS. Foto: Arctic Assistanse AS.

Utvider tilbudet

Eirik Valle fra Nord Salten Auto er fornøyd -Vi er veldig glade for å utvide tilbudet og samarbeide tettere med Morten og gjengen i Svolvær om bilberging i Lofoten. Fra før av driver Nord Salten Auto veihjelp og tungberging i Hamarøy, Bodø og Fauske, og nå gleder vi oss til å utvide tilbudet ytterligere.

Regions