Her er Bodøs mest solgte varebil

Det ble kjøpt 285 varebiler i Bodø i 2023, hvorav 46 av dem var en Mercedes-Benz Vito. Det gjør bilmodellen til Bodøs mest solgte varebil, ifølge ferske tall fra Opplysningsrådet for veitrafikken (OFV).

Kort leveringstid

Karl Magnus Moen fra Mercedes-Benz forhandleren M Nordvik i Bodø er fornøyd: -Det er utrolig artig å se at bedriftene velger Mercedes-Benz. Vito er en attraktiv varebil med kort leveringstid og fantastiske kjøreegenskaper. Dette er en bil som både appellerer til små og store bedrifter, da bilen har uendelig med tilpasningsmuligheter.

Her er listen over Bodøs mest solgte varebiler i 2023:

1. Mercedes-Benz Vito 46 stk
  2. Toyota Land Cruiser 33 stk
  3. Toyota Hilux 31 stk

Salgsstatistikken er hentet fra Opplysningsrådet for veitrafikken (OFV) og viser antall solgte varebiler i distrikt Bodø 01.01.2023-31.12.2023.

• mercedes-benz
  • m nordvik as