Forhåndssalget er i gang: Prisene er klare for nye Toyota Camry Hybrid som lanseres i mai 2019. Foto: Toyota

Her er prisene på nye Toyota Camry Hybrid

Den nye Camry Hybrid kombinerer elegansen til en kvalitetssedan med de enestående ytelsene til en hybrid av siste generasjon. Designet er moderne, teknologien avansert og komforten i en klasse for seg. Nå er forhåndssalget åpnet og prislisten er klar.

Du vil få en opplevelse bak rattet på Camry Hybrid. Den helt nye 2,5 liters motoren har imponerende kraftressurser samtidig som den er svært stillegående. Du får også ekstra kraft fra den elektriske motoren, men likefullt en Camry en bil med enestående drivstofføkonomi. Den nye modellen er bygd på den nye TNGA-plattformen til Toyota (Toyota New Global Architecture) som gir enda mer kjøreglede. Du får en bil med lav tyngdepunkt og som er svært stiv i karosseriet, noe som resulterer i overlegen kontroll og utmerket stabilitet og balanse, samtidig som den er god å kjøre, ikke minst på svingete veier.

I den raffinerte kupéen i nye Camry kombineres elegant design med førsteklasses materialer. Foran former myke ubrutte linjer en stilig cockpit rundt føreren mens passasjerene får god plass og kan nyte komforten. Også i baksetet er det rikelig plass og i midtkonsollen kan passasjerene betjne klima- og lydanlegget og justere vinkelen i seteryggene. Bagasjerommet tar unna hele 524 liter.

Se prislisten på nye Toyota Camry Hybrid:

Modell CO2-utslipp NOx-utslipp Motor HK Pris
Camry Hybrid Executive 98 2.2 218 446.000,-
Camry Hybrid Premium 101 2.2 218 465.900,-
Camry Hybrid Platinum 101 2.2 218 491.800,-
Fargetillegg
Metallic 5.200,-
Pearl Metallic 6.500,-

*Prisene er inkludert frakt, registrering og leveringsomkostninger på Nordvik sine forhandlere i Trøndelag, Nordland og Troms.

Nordvik består av 20 lokale bilforhandlere og bilverksteder i Troms, Nordland og Trøndelag. Vi er Nord-Norges lengste forhandlerkjede av Toyota og leverer et bredt utvalg bruktbil fra flere bilmerker.

Helt siden Nordvik ble etablert i 1960 har vi holdt fast på kjerneprinsippet om å bidra til samfunnet med produkter og tjenester av høy kvalitet. I dag er vi over 250 dyktige medarbeidere som jobber kontinuerlig for å skape gode opplevelser for våre kunder og samarbeidspartnere.

Nordvik Grupperingen omsetter årlig for omtrent 930 millioner eksklusive avgifter og selger i overkant av 2600 nye og brukte biler årlig.