Ny medlemsavtale medllom

VECTIO – NY SAMARBEIDSPARTNER OG MEDLEMSFORDEL

Som medlem i Norges Taxiforbund får du juridisk rådgivning og bistand i forhold som gjelder din næringsvirksomhet. I de tilfellene hvor forbundets jurister ikke kan bistå deg, kan du nå få juridisk bistand gjennom Vectio til medlemspris.

Vectio er et landsdekkende advokatfirma med lang erfaring innenfor transportsektoren. Vectio er 7 ansatte, som tilbyr generell juridisk rådgivning, og bistår i tvisteløsning og prosedyrearbeid for domstolene. I tillegg tilbyr de også bistand i alle typer straffesaker, både mot enkeltpersoner og selskaper.

Klokt å benytte advokat
Christian Arnkværn er advokat og partner hos Vectio, og forteller at de bistår med de fleste typer problemstillinger. – Det kan være alt fra generell personalhåndtering med ansettelser og oppsigelser til det mer personlige som går på arv, skilsmisser og kjøp/salg, sier Arnkværn på telefon til TAXI.

Videre sier Arnkværn at Vectio vil bistå i de sakene hvor forbundet ikke kan hjelpe medlemmene. – Føler man seg usikker på juridiske problemstillinger kan det ofte være klokt å kontakte en advokat. Det kan i mange tilfeller føre til at man sparer både tid og penger.

Medlemsavtale

Medlemsavtalen innebærer juridisk bistand til redusert pris for våre medlemmer på kr 2300 + mva pr time for alle typer saker.

Har du spørsmål knyttet til denne avtalen er det bare å ta kontakt med oss på e-post eller telefon.g

Solveig Smith-Kielland Sønnervik

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver Kommunikasjon, medlemsblad 45012248