Foto: Martine Nicander

Årets osteopat 2019

Vi gratulerer Ingrid Nicander som "Årets Osteopat 2019".

Ingrid tok over roret som redaktør for fagbladet Osteopaten i fjor vår. Kort tid etter at hun takket ja til vervet ble det avgjort at osteopaten gikk inn i et større samarbeid med våre nordiske samarbeidsland, hvor Ingrid i fjor høst var redaktør for den første utgaven av Nordic Osteopathic Journal. Samtidig har det vært flere utskiftinger i redaksjonen som gjorde redaktørvervet desto mer krevende. Ingrid har stått ved sin lest og osteopaten er et bedre produkt enn noen gang. Et produkt både hun, redaksjonen og alle i Norsk Osteopatforbund kan være stolte av.

- Dette tok meg helt på senga. Jeg hadde virkelig ikke tenkt den tanken en gang! Jeg setter veldig stor pris på det og er svært takknemlig. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, men det er veldig koselig at noen har tenkt på meg. Tusen takk til dere som nominerte meg, sier Ingrid Nicander.

Pressekontakt Styremedlem 988 36 312

Pressekontakt Leder 913 28 430