Velkommen til alle nye kollegaer!

Velkommen til alle nye kollegaer!

Hvert år i juni uteksamineres det nye osteopater fra Høyskolen Kristiania, i Oslo. De har fullført en fire år lang heltidsutdannelse, hvor de gjennom en bachelorgrad og en 1-årig videreutdannelse kvalifiserer til medlemskap i Norsk Osteopatforbund.

Utdanningen er i tråd med internasjonale fagstandarder, og gjør våre nye osteopater rustet til å bidra sammen med våre kollegaer i førstelinjetjenesten for muskel- og skjelettplager.

Det er alltid like stas å si velkommen til nye kollegaer, og nå gleder vi oss til å jobbe sammen med dere.

Pressekontakt Styremedlem Markedsansvarlig 988 36 312

Pressekontakt Leder Leder av organisasjonen 913 28 430